Gmina Wojcieszków ogłasza przetarg
- Adres: 21-411 Wojcieszków, ul. Kościelna 38
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7554299 , fax. 025 7554123
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszków
ul. Kościelna 38 38
21-411 Wojcieszków, woj. lubelskie
tel. 025 7554299, fax. 025 7554123
REGON: 00055016600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.wojcieszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokosci 700 000 PLN na sfinansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu z przeznaczeniem na budowę infrastruktury gminnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wojcieszków kredytu bankowego w wysokości 700 000 PLN słownie: siedemset tysięcy na sfinansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu z przeznaczeniem na budowę infrastruktury gminnej. 2. Okres kredytowania od 01 grudnia 2009 r. do 31 stycznia 2012 r. 3. Spłata kredytu w 9 ratach kwartalnych kalendzarzowych od 31 marca 2010 r. do 31 stycznia 2012 r. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o zmienna stawkę 3 M WIBOR dla trzech miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną na koniec kwartału kalendarzowego poprzedzającego spłatę kredytu plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający może dokonać przedterminowej spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, powiadamiając pisemnie bank w terminie siedmiu dni przed jej dokonaniem. 5. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 6. Od przyznanaego kredytu bank nie pobierze innych prowizji i opłat, niż jednorazowa prowizja przygotowawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - przedłożą wypełniony załącznik nr 3. 2. Nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych - przedłożąwypełniony załącznik nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłozyć następujące dokumenty:1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowych określonych w art. 36 ustawy Prawo Bankowe (j. t. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 4. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie. 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.wojcieszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Łomazy kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2 966 000 złotych
Dodano: 2016-07-21 - Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
Dodano: 2016-07-21 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego dla Gminy Uścimów w kwocie 1 350 000 zł
Dodano: 2016-06-21 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł z przeznaczeniem na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bychawie
Dodano: 2016-06-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie usługi kredytu bankowego
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-06-03