Urząd Gminy Osiek ogłasza przetarg
- Adres: 83-221 Osiek, ul. Kwiatowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 821 282 , fax. 585 821 211
- Data zamieszczenia: 2020-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Osiek
ul. Kwiatowa 30
83-221 Osiek, woj. pomorskie
tel. 585 821 282, fax. 585 821 211
REGON: 54266900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: osiek.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 750.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 750.000,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2357 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz.570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wpłaty wadium jeżeli jest ono wnoszone w pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Udzielenie Gminie kredytu długoterminowego w wys. 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
Dodano: 2024-03-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Lubichowo w wysokości 2.000.000,00 zł
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Lubichowo w wysokości 2.000.000,00 zł
Dodano: 2023-11-17 - "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 950 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu"
Dodano: 2023-10-18 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.799.000,00 zł
Dodano: 2023-09-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Przedszkola Miejskiego w Skórczu”
Dodano: 2022-10-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Lubichowo w wysokości 3.000.000,00 zł
Dodano: 2022-08-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Dodano: 2021-01-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 450.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2020-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.550.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z ubytkiem w dochodach jednostki samorządu terytorialnego (gminy) będącego skutkiem wystąpienia COVID-19
Dodano: 2020-11-24