Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO, DŁUGOTERMINOWEGO NA DOFINANSOWANIE PROJEKTU PN. PRZEBUDOWA DRÓG DO UZDROWISK POWIATU GORLICKIEGO.

Zarząd Powiatu Gorlickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Biecka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 354 87 01 , fax. 18 354 87 15
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Gorlickiego
    ul. Biecka 3 3
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 354 87 01, fax. 18 354 87 15
    REGON: 49189315000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO, DŁUGOTERMINOWEGO NA DOFINANSOWANIE PROJEKTU PN. PRZEBUDOWA DRÓG DO UZDROWISK POWIATU GORLICKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kwota kredytu: 1.646.029 zł (stanowiąca ok. 34 % wartości robót), wypłata kredytu: w okresie od podpisania umowy do 30 grudnia 2009 r, w transzach lub jednorazowo wg zlecenia zamawiającego na wskazany przez niego rachunek, okres spłaty kredytu: lata 2010 - 2014, w 20 równych ratach płatnych do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał począwszy od 25 marca 2010 r, odsetki naliczone na dzień spłaty raty, płatne w ratach kwartalnych do końca miesiąca kończącego kwartał na podstawie dokumentu obciążeniowego wystawionego przez bank na dzień przypadającej spłaty raty kredytu, przy czym pierwsze odsetki naliczone zostaną na dzień uruchomienia ostatniej transzy kredytu w m-cu grudniu 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 do SIWZ); inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 3) Harmonogram spłaty kredytu oraz odsetek według zasad określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 4) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ; 5) Wyliczenie kosztów zaciągnięcia kredytu - zał. Nr 2.a) do SIWZ; 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych , 7) Proponowany przez Wykonawcę - projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach