Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu

Sąd Rejonowy w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6413985 , fax. 0-32 6413986
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Olkuszu
    ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45 45
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 6413985, fax. 0-32 6413986
    REGON: 00032283800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. w tym: 1. dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby sprzątające) posiadającymi aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności 2. posiadają aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na łączną wartość nie mniejszą niż 400.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawcy występujący wspólnie, odpowiednio zał. nr 4a i 4b), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie i wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert (jeśli dotyczy) 5. aktualną informację w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert, 6. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli wykonawca oświadczy, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na łączną wartość nie mniejszą niż 400.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olkusz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach