Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław ogłasza przetarg
- Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 733 40 60, , fax. 71 733 40 80
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 733 40 60, , fax. 71 733 40 80
REGON: 2175787600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mcs.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie szatniowo-sanitarne obiektów MCS Wrocław – Część I: Dostawa kontenerów szatniowo-sanitarnych dla Stadionu Sportowego „Osiniecka” przy ul. Osinieckiej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z usługą transportu, rozładowania oraz posadowienia na bloczkach dwóch kontenerów szatniowo-sanitarnych wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na Stadionie Sportowym przy ul. Osinieckiej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia w tym wyposażenie (np. armatura sanitarna, ławkowieszaki) Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji, z zastrzeżeniem pkt 5 poniżej. 5. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym konstrukcji kontenera i jego podstawowych instalacji (np. stalowa konstrukcja kontenera, poszycie, izolacja, okna , drzwi, instalacja elektryczna, instalacja wodna i wodno-kanalizacyjna) Wykonawca udzielił gwarancji, której termin obowiązywania nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz nie może być dłuższy niż 60 miesięcy, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia potwierdzonym podpisanym przez Strony protokołem. Zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ okres obowiązywania gwarancji w tym zakresie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższe oznacza, że Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wg wzorów stanowiących Załącznik nr 2a i Załącznik nr 2b do SIWZ, w formie oryginału. 2. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o Podwykonawcach w oświadczeniu własnym, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 3. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. B. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ppkt 1) powyżej. 3) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 4) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ w terminie wskazanym w pkt 6 powyżej. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. a) powyżej, składa każdy z nich z osobna. C. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, rozładunek i montaż na miejscu 2 pawilonów (budynków kontenerowych) na potrzeby inwestycji pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Złotoryja”
Dodano: 2023-09-11 - Najem kontenerów socjalnych, sanitarnych oraz biurowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa, rozładunek i montaż na miejscu 2 pawilonów (budynków kontenerowych) na potrzeby inwestycji pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Złotoryja” II.
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa oraz montaż zaplecza 4 modułowego na boisko piłkarskie w miejscowości Januszkowice, Gmina Długołęka, dz.nr 375/85, 375/86
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa, rozładunek i montaż na miejscu 2 pawilonów (budynków kontenerowych) na potrzeby inwestycji pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Złotoryja”.
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa i montaż 3 kontenerów mieszkalnych w Oleśnicy przy ul. Kopernika 13 dz. Nr 8/66 i 8/59 AM 13 obręb Oleśnica.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż 5 kontenerów mieszkalnych w Oleśnicy przy ul. Kopernika 13 dz. Nr 8/66 i 8/59 AM 13 obręb Oleśnica
Dodano: 2022-09-20 - USŁUGA WYNAJMU CHŁODNI KONTENEROWYCH
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa kontenera szatniowego w ramach zadania inwestycyjnego: „Posadowienie kontenera szatniowego na boisku w Bogdaszowicach”
Dodano: 2019-12-05 - Zakup, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem publicznej toalety kontenerowej trzystanowiskowej w Lubinie
Dodano: 2019-02-25