Przetargi.pl
Najem kontenerów socjalnych, sanitarnych oraz biurowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    Nowodworska 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 390081536
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem kontenerów socjalnych, sanitarnych oraz biurowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest najem 10 sztuk modułów kontenerowych socjalnych, sanitarnych oraz biurowego z częściowym wyposażeniem: 1)kontenery socjalne (szatnie i „stołówka”)- 7 szt., wyposażone w: a)szafka BHP- 12 szt., b)aneks kuchenny- 1 szt., c)stół duży- 3 szt., d)krzesło drewniane- 18 szt.; 2)kontenery sanitarne- 2 szt., każdy z nich wyposażony w: a)WC kompakt komplet- 2 szt., b)umywalka z baterią- 2 szt. (wraz z doprowadzeniem ciepłej i zimnej wody), c)natrysk z baterią kompletny- 2 szt. (wraz z doprowadzeniem ciepłej i zimnej wody), d)bojler elektryczny; 3)kontener biurowy- 1 szt. 2.Wymagania dla kontenerów. 1)Dostarczone kontenery powinny być fabrycznie nowe albo używane, ale w dobrym stanie technicznym (w szczególności bez wyraźnych oznak zużycia, bez uszkodzeń, zadrapań, zabrudzeń, zagrzybień itp.). 2)Wykończenie zewnętrzne kontenerów – blacha, wykończenie wewnętrzne kontenerów – płyta laminowana w jasnym kolorze. Wykładzina PCV na podłogach. 3)Moduły kontenerowe muszą być wykonane z materiałów konstrukcyjnych i wykończeniowych spełniających warunki wynikające z Polskich Norm. Przegrody zewnętrzne i wewnętrzne powinny spełniać wymagania w zakresie klasyfikacji ogniowej NRO (nierozprzestrzeniające ognia). 4)Kontenery winny mieć izolację termiczną ścian i podłóg zapewniającą komfort cieplny oraz być wyposażone w ogrzewanie elektryczne, które zapewni dostateczne i bezawaryjne ogrzewanie pomieszczeń. 3.Dostawa, montaż i demontaż kontenerów. 1)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów wraz z wyposażeniem do Zakładu Zagospodarowania Odpadów zlokalizowanego w Legnicy przy ul. Rzeszotarskiej oraz ustawienia ich we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a)dostawę kontenerów wraz z wyposażeniem do wskazanego miejsca (transport i rozładunek zapewnia Wykonawca), b)montaż 9 szt. kontenerów socjalno-sanitarnych w zestaw na podłożu przygotowanym przez Zamawiającego, c)ustawienie kontenera przeznaczonego na pomieszczenie biurowe na podłożu przygotowanym przez Zamawiającego, d)podłączenie wszystkich urządzeń i instalacji wewnętrznych, w szczególności instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej. Sieć zewnętrzna realizowana jest przez Zamawiającego (Zamawiający doprowadzi energię elektryczną do punktu podłączeniowego), e)Wykonawca oprócz podłączenia modułów kontenerowych do instalacji elektrycznej winien również wykonać pomiary odbiorcze instalacji elektrycznej zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi normami. f)montaż skrzynki rozdzielczej wraz z układem pomiarowym (atestowany licznik). 2)Po zakończeniu okresu najmu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kontenerów wraz z wyposażeniem z terenu Zamawiającego (załadunek i transport zapewnia Wykonawca). Wykonawca winien dokonać demontażu kontenerów oraz uporządkować teren i przywrócić go do stanu pierwotnego. 3)Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące wizji lokalnej ujęto w pkt V.4 SWZ. 4.Przeglądy, konserwacja i naprawy kontenerów, instalacji wewnętrznych oraz urządzeń. 1)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia technicznej sprawności kontenerów i instalacji wewnętrznych oraz urządzeń (np. bojler elektryczny) w całym okresie najmu. W tym celu winien dokonywać przeglądów i konserwacji oraz niezwłocznie wymieniać zużyte elementy i wyposażenie oraz dokonywać napraw w przypadku wystąpienia awarii. 2)Zamawiający niezwłocznie zgłaszał będzie Wykonawcy dostrzeżone w przedmiocie najmu awarie (usterki). Zgłoszenia realizowane będą telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wykonawca winien podjąć interwencję serwisową w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (przy obliczaniu tego terminu pomija się soboty, niedziele i święta). 5.Wymiary oraz sposób ustawienia kontenerów. 1)Kontenery socjalne oraz sanitarne (łącznie 9 szt.) winny zostać połączone przez Wykonawcę w jeden zestaw zgodnie z Rysunkiem nr 1. Wymiary zewnętrzne dla całego zestawu kontenerów socjalnych i sanitarnych: a)długość: od 22035 mm do 22050 mm, b)szerokość: do 6055 mm, c)wysokość: od 2450 mm do 3000 mm. 2)Kontener biurowy winien zostać ustawiony osobno (poza zestawem kontenerów), a jego maksymalne wymiary (długość i szerokość) winny wynosić 2435x6055 mm (powierzchnia kontenera winna wynosić min. 14m2), a wysokość od 2450 mm do 3000 mm (Rysunek nr 2). 3)Zamawiający przyjął, że kontenery socjalne i sanitarne będą miały wymiary (długość i szerokość) około 2435x6055 mm (min. 14m2 powierzchni). W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje kontenery o większych wymiarach, to Zamawiający dopuszcza utworzenie zestawu kontenerów zgodnie z Rysunkiem nr 1 z mniejszej ilości kontenerów niż 9 z zastrzeżeniem, iż wymiary zewnętrzne dla całego zestawu kontenerów socjalnych i sanitarnych winny być zgodne z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 4)Pełny opis przedmiotu zamówienia (Rysunek nr 1 i Rysunek nr 2) znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach