Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ WRAZ Z URUCHOMIENIEM JEDNOKONDYGNACYJNEGO MODUŁOWEGO OBIEKTU KONTENEROWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA BUDYNEK NAUKOWY

MUZEUM HISTORYCZNE W LUBINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 LUBIN LUBIN, Mikołaja Pruzi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 749 6969 , fax. 76 749 69 68
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM HISTORYCZNE W LUBINIE
    Mikołaja Pruzi 7 i 9
    59-300 LUBIN LUBIN, woj. dolnośląskie
    tel. 76 749 6969, fax. 76 749 69 68
    REGON: 364858726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna w formie samorządowej instytucji kultury.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ WRAZ Z URUCHOMIENIEM JEDNOKONDYGNACYJNEGO MODUŁOWEGO OBIEKTU KONTENEROWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA BUDYNEK NAUKOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu wraz z uruchomieniem jednokondygnacyjnego modułowego pawilonu kontenerowego z przeznaczeniem na Kontenerowy Obiekt Nauki, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych i przygotowanego do montażu w miejscu posadowienia do przyłącza energii elektrycznej i sieci wodno-kanalizacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5 000,00 PLN.(słownie:pięć tysięcy złotych) 1. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do dnia najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą . 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto: Bank Pekao S.A. : 59 1240 3464 1111 0010 6899 4399 UWAGA !! Wadium wniesione w pieniądzu w postaci przelewu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami na rachunek bankowy z którego dokonano polecenia przelewu. W przypadku wpłaty gotówki, bezpośrednio na rachunek Zamawiającego, obowiązkiem Wykonawcy będzie pisemne podanie nr konta na które powyższa wpłata winna zostać zwrócona. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godz. 10.00 znajduje się na koncie Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt. 5 niniejszego rozdziału SIWZ - wadium należy przesłać lub dostarczyć osobiście w oddzielnej przesyłce opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, oraz dopiskiem: „ WADIUM PRZETARGOWE DO POSTĘPOWANIA : na dostawę wraz z montażem kontenerowego obiektu obiektu naukowego” 5. Wadium może być wniesione w: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium lub wadium wniesione zostanie w sposób nieprawidłowy, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki ( o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3) co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: A)posiada zdolność zawodową. 1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej dostawy wraz z montażem modułowego pawilonu kontenerowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu zadań w celu spełnienia powyższego warunku. 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dysponuje osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia: Stanowisko Wymagane uprawnienia 1.Kierownik budowy Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kierownika budowy zgodnie z zapisami art. 18 ustawy Prawo budowlane. B) znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej realizację zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. W celu oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach