Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 70-236 Szczecin, ul. J. Sowińskiego 68
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4350 622 , fax. 091 422 52 24
- Data zamieszczenia: 2011-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. J. Sowińskiego 68 68
70-236 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4350 622, fax. 091 422 52 24
REGON: 00139153400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie noclegów, wyżywienia, udostępnienie łodzi żaglowych oraz kadry merytorycznej w celu organizacji szkolnych wyjazdów żeglarskich w ramach Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie noclegów, wyżywienia, udostępnienie łodzi żaglowych oraz kadry merytorycznej w celu organizacji szkolnych wyjazdów żeglarskich. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ, odrębnie dla każdego zadania. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: Zadanie nr 1 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 45 uczniów (3 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów dającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2, 3 lub 4 przy uwzględnieniu kryterium płci; - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 6 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Konieczność zapewnienia liczby pokojów dającej możliwość podziału nauczycieli zgodnie z uwzględnieniem kryterium płci; - wyżywienia 45 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji); - wyżywienia 6 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji); - atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej z 3 grup (animacja dydaktyczna); - możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka, w tym możliwość organizacji meczu piłki nożnej; - odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju. - zabezpieczenie nieodpłatnie dwóch miejsc noclegowych wraz z wyżywieniem dla osób wizytujących obóz przez cały okres jego trwania. - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Ińsku (dwie grupy sportowe - 30 uczniów oraz 4 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gościnie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - Zapewnienie każdej z grup, co najmniej raz w czasie trwania wyjazdu co najmniej 2-godzinnego pobytu na basenie. Zabezpieczenie transportu na basen, jeśli będzie on oddalony więcej niż o 0,5 km od ośrodka. - Zapewnienie1 ratownika i 2 trenerów żeglarskich mających uprawnienia do prowadzenia zajęć na wodzie z młodzieżą dla każdej z grup na czas 8 godzin lekcyjnych przez pięć dni trwania obozu. - Udostępnienie sprzętu pływającego, w tym przede wszystkim łodzi żaglowych w liczbie: - klasy omega - 4 szt lub, - klasy dezetka - 1 szt lub, - klasy optymist - 12 szt lub, - klasy tango family - 3 szt lub subsydiarnej liczby łodzi zapewniającej udział co najmniej 12 dzieci w zajęciach na wodzie, co najmniej przez 4 dni trwania obozu na czas nie krótszy niż 6 godzin dziennie dla każdej z 3 grup. - Zapewnienie merytorycznej opieki koordynatora zajęć żeglarski, monitorującego postęp każdej z grup. - Ubezpieczenie 45 uczniów uczestniczących w wyjeździe. Zadanie nr 2 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 60 uczniów (4 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów dającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 lub 4 przy uwzględnieniu kryterium płci. - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 8 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Konieczność zapewnienia liczby pokojów dającej możliwość podziału nauczycieli zgodnie z uwzględnieniem kryterium płci. - wyżywienia 60 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji). - wyżywienia 8 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji). - atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej z 4 grup (animacja dydaktyczna). - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka, w tym możliwość organizacji meczu piłki nożnej. - Odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju. - Zabezpieczenie nieodpłatnie dwóch miejsc noclegowych wraz z wyżywieniem dla osób wizytujących obóz przez cały okres jego trwania. - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Chociwlu (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Karsku (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gryfinie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Choszcznie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - Zapewnienie każdej z grup, co najmniej raz w czasie trwania wyjazdu co najmniej 2-godzinnego pobytu na basenie. Zabezpieczenie transportu na basen, jeśli będzie on oddalony więcej niż o 0,5 km od ośrodka. - Zapewnienie 1 ratownika i 2 trenerów żeglarskich mających uprawnienia do prowadzenia zajęć na wodzie z młodzieżą dla każdej z grup na czas 8 godzin lekcyjnych przez pięć dni trwania obozu. - Udostępnienie sprzętu pływającego, w tym przede wszystkim łodzi żaglowych w liczbie: - klasy omega - 4 szt lub, - klasy dezetka - 1 szt lub, - klasy optymist - 12 szt lub, - klasy tango family - 3 szt lub subsydiarnej liczby łodzi zapewniającej udział co najmniej 12 dzieci w zajęciach na wodzie, co najmniej przez 4 dni trwania obozu na czas nie krótszy niż 6 godzin dziennie dla każdej z 4 grup. - Zapewnienie merytoryczne opieki koordynatora zajęć żeglarski, monitorującego postęp każdej z grup. - Ubezpieczenie 60 uczniów uczestniczących w wyjeździe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarsko- restauracyjna wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej dla 29 uczestników w ramach Partnerstwa Lokalnego na Rzecz Rozwoju Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego
Dodano: 2015-06-01 - Usługa zorganizowania spotkania koordynatorów projektu Najlepszy w zawodzie
Dodano: 2015-04-17 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2014 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2014-08-08 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2013 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2013-08-23 - Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach: 12.08.13. - 18.08.13. w Kołobrzegu
Dodano: 2013-07-03 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie od 16.09.2013 r. do 25.09.2013 r. w miejscowości Poddąbiu województwo pomorskie
Dodano: 2013-05-14 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2012 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2012-08-21 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie
Dodano: 2012-08-20 - Usługa zorganizowania wizyty studyjnej w ramach projektu Piramida kompetencji
Dodano: 2012-05-22 - Usługa zorganizowania dwóch trzydniowych wizyt studyjnych w Paprotach dla uczestników projektu
Dodano: 2012-04-30