Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Solna 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3524949 , fax. 94 3524949
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3524949, fax. 94 3524949
REGON: 32060528000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.bip.parseta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach: 12.08.13. - 18.08.13. w Kołobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 organizowanych w dniach: 12.08.13.-18.08.13. w Kołobrzegu; Wyszczególnienie: 1. Wyżywienie dla 245 osób: a) kolacja w dniu: 12.08.13. (dla grup uczestników, które przyjechały), b) śniadanie, obiad, kolacja w dniach: 13.08.13.-17.08.13. c) śniadanie , obiad (suchy prowiant) w dniu wyjazdu grup: 18.08.13. 2. Zakwaterowanie dla 245 osób w dniach 12.08.13.-18.08.13. : a) miejsca noclegowe na terenie miasta Kołobrzegu, w odległości nie większej niż 4 km od siedziby organizatora imprezy przy ul. Solnej 1, na terenie jednego ośrodka, domu, placówki, w pokojach 2-3-4-6-8 osobowych, (nie większych) z dostępem całodobowym do węzła sanitarnego, kąpielowego, b) pomieszczenia na stroje i instrumenty zespołów, na pierwszej kondygnacji budynku c) pomieszczenia na biuro organizacyjne dla organizatorów imprezy wraz z telefonem stacjonarnym i węzłem sanitarnym d) możliwość swobodnego dojazdu autokarów i samochodów osobowych, e) parking dla autokarów i samochodów osobowych, f) swobodny dostęp do pomieszczeń świetlicy w celach kulturalno - rozrywkowych, g) dostęp do Internetu (kawiarenka komputerowa), h) dostęp do pomieszczenia na próby dla zespołów np. sali gimnastycznej i) dostęp do pralki automatycznej j) pomieszczenia do suszenia strojów uczestników k) dostęp do desek do prasowania, żelazek i przedłużaczy (1-2 na jeden zespół) 3) Zorganizowanie biesiady dn. 13.08.13. w godz. 22:00 - 03:00 dla 265 osób. Wymagania odnośnie menu: a) zupa gulaszowa b) wątróbka na ciepło c) kaszanka, kiełbasa d) ogórki kiszone e) półmisek wędlin i serów f) żurek g) chleb h) ketchup, musztarda i) ciasto j) napoje gorące (kawa, herbata) + cukier + śmietanka k) napoje zimne ( soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, napoje słodzące gazowane) l) smalec staropolski - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.bip.parseta.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarsko- restauracyjna wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej dla 29 uczestników w ramach Partnerstwa Lokalnego na Rzecz Rozwoju Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego
Dodano: 2015-06-01 - Usługa zorganizowania spotkania koordynatorów projektu Najlepszy w zawodzie
Dodano: 2015-04-17 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2014 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2014-08-08 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2013 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2013-08-23 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie od 16.09.2013 r. do 25.09.2013 r. w miejscowości Poddąbiu województwo pomorskie
Dodano: 2013-05-14 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2012 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2012-08-21 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie
Dodano: 2012-08-20 - Usługa zorganizowania wizyty studyjnej w ramach projektu Piramida kompetencji
Dodano: 2012-05-22 - Usługa zorganizowania dwóch trzydniowych wizyt studyjnych w Paprotach dla uczestników projektu
Dodano: 2012-04-30 - Usługa kompleksowego zorganizowania wizyty studyjnej w niemieckich odpowiednikach instytucji rynku pracy
Dodano: 2012-03-22