Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 41
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4256100 , fax. 091 4256103
- Data zamieszczenia: 2012-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
ul. Mickiewicza 41 41
70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4256100, fax. 091 4256103
REGON: 81014446200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania wizyty studyjnej w ramach projektu Piramida kompetencji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zrealizowanie według harmonogramu wizyty studyjnej dla 15 pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia z terenu województwa zachodniopomorskiego obejmującej wizytę w wybranych instytucjach rynku pracy na terenie polski. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników o maksymalnie 3 osoby - z 15 do 12 osób, ostateczna ilość uczestników zostanie podana 5 dni przed rozpoczęciem usługi). Wykonawca ww. usługi, musi zapewnić: a)transport busem/autokarem, klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu minimum 15 osób; b)obecność pracownika - realizatora usługi, podczas całości trwania wizyty oraz przejazdu w obie strony; c)wizytę w sześciu instytucjach rynku pracy, wskazanych w punkcie 2. Wybrane instytucje muszą zostać szczegółowo opisane w programie; d)ubezpieczenie KL i NNW, ewentualne opłaty klimatyczne, parkingowe i drogowe; e)bazę noclegową. Przez zapewnienie bazy noclegowej Zamawiający rozumie zagwarantowanie jednego noclegu z 4 na 5 lipca 2012 r. w hotelu w Poznaniu oraz jednego noclegu z 5 na 6 lipca 2012 r. we Wrocławiu, dla 15 osób (ewentualnie /-/ 3 osoby), w podziale: 6 pokoi dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami, 3 pokoje jednoosobowe, pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną), dla niepalących; f)usługę restauracyjną. Przez zapewnienie usługi restauracyjnej, Zamawiający rozumie organizację: 2 śniadań, zgodnie z ofertą hotelu; 3 obiadów: obiad dwudaniowy, w tym zupa (nie mniej niż 250 ml na osobę) oraz danie główne mięsne lub rybne, ziemniaki/kasza/makaron/frytki wraz z zestawem surówek, napoje zimne (sok owocowy/woda - nie mniej niż 0,2 l na osobę), deser, herbata oraz kawa (nie mniej niż 0,2 l na osobę), cukier, cytryna, mleko; 2 kolacji podanej na ciepło (dania mięsne, rybne, mączne), dania zimne - wędliny (2 rodzaje), sery (2 rodzaje), sałatki, chleb, masło, napoje zimne (sok/woda - nie mniej niż 0,2 l na osobę), herbata oraz kawa (nie mniej niż 0,2 l na osobę), cukier, cytryna, mleko. Kontakt z instytucjami wskazanymi przez Zamawiającego, dotyczący zakresu realizacji harmonogramu, należy do Wykonawcy. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 4 lipca - 6 lipca 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE WYMAGA wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarsko- restauracyjna wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej dla 29 uczestników w ramach Partnerstwa Lokalnego na Rzecz Rozwoju Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego
Dodano: 2015-06-01 - Usługa zorganizowania spotkania koordynatorów projektu Najlepszy w zawodzie
Dodano: 2015-04-17 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2014 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2014-08-08 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2013 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2013-08-23 - Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach: 12.08.13. - 18.08.13. w Kołobrzegu
Dodano: 2013-07-03 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie od 16.09.2013 r. do 25.09.2013 r. w miejscowości Poddąbiu województwo pomorskie
Dodano: 2013-05-14 - Zorganizowanie pobytu uczestników obozu szkoleniowego dla członków Chóru Akademickiego Politechniki Koszalińskiej w dniach 17-26.09.2012 r. w miejscowości Dźwirzyno k/Kołobrzegu
Dodano: 2012-08-21 - Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie
Dodano: 2012-08-20 - Usługa zorganizowania dwóch trzydniowych wizyt studyjnych w Paprotach dla uczestników projektu
Dodano: 2012-04-30 - Usługa kompleksowego zorganizowania wizyty studyjnej w niemieckich odpowiednikach instytucji rynku pracy
Dodano: 2012-03-22