Przetargi.pl
Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 1024F na odcinku Bojadła-Bełcze

Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 527 575 , fax. 684 527 500
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
    ul. Podgórna 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 527 575, fax. 684 527 500
    REGON: 97077014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 1024F na odcinku Bojadła-Bełcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest wzmocnienie konstrukcji drogi powiatowej nr 1024F na odcinku Bojadła-Bełcze. Realizacja zadania ma na celu poprawić stan techniczny nawierzchni, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018, poz. 1202). Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. Szczegóły zawarte są w uproszczonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. W celu realizacji zadania wykonawca ma opracować projekt oznakowania na czas wykonywania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r (t. j. Dz.U. 2017 poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem oraz uzgodnić go z właściwymi organami. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą Uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia m.in: 1) robót przygotowawczych, 2) nawierzchni jezdni 3) robót wykończeniowych 4) urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN). Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium do Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. dnia 03.12.2019 do godziny 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; .4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży wraz z ofertą „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy” - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. rozdz. 7 pkt. 7.2 SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ) – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4)Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - sporządzone wg. załącznika nr 3 do SIWZ . 5) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone wg. załącznika nr 4 do SIWZ . 6) Harmonogram rzeczowo-finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia – sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7) Kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe kierownika Budowy” – sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. 8) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017, poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach