Przetargi.pl
Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie - uczestników zajęć kursowych i praktyk oraz uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie - uczestników kursu ECDL w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie - uczestników zajęć kursowych i praktyk oraz uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie - uczestników kursu ECDL w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres udzielonego zamówienia: Zadanie I. Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie uczestniczących w zajęciach kursowych z mechatroniki pojazdowej i odbywających praktykę po zakończeniu tych zajęć - I i II grupa. część 1. Wyżywienie dla uczestników zajęć kursowych z mechatroniki pojazdowej w okresie od XII.2012 - V.2013r.- 240 posiłków ( 12 osób x 20 spotkań). część 2. Wyżywienie dla uczniów odbywających praktykę po zakończeniu zajęć kursowych z mechatroniki pojazdowej w okresie od I - VI.2013r. - 360 posiłków (2 grupy x 6 osób x 30 spotkań). Zadanie II. Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie uczestniczących w zajęciach kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC i odbywających praktykę po zakończeniu tych zajęć - I i II grupa cześć 1. Wyżywienie dla uczestników zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC w okresie od XI.2012 - V.2013r.- 240 posiłków (12 osób x 20 spotkań) część 2. Wyżywienie dla uczniów odbywających praktykę po zakończeniu zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC w okresie od I - VI.2013r. - 360 posiłków ( 2 grupy x 6 osób x 30 spotkań). Zadanie III. Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie uczestniczących w zajęciach kursowych z zakresu obsługi samolotów ULF i odbywających praktykę po zakończeniu tych zajęć, część 1. Wyżywienie dla uczestników zajęć kursowych z zakresu obsługi samolotów ULF w okresie od XI - XII.2012r.- 120 posiłków ( 12 osób x 10 spotkań) część 2. Wyżywienie dla uczniów odbywających praktykę po zakończeniu zajęć kursowych z zakresu obsługi samolotów ULF w okresie od I - VI.2013r.-180 posiłków ( 2 grupy x 6 osób x 15 spotkań). Zadanie IV. Wyżywienie uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie uczestniczących w kursie ECDL - core - I i II grupa cześć 1. Wyżywienie dla uczestników kursu ECDL - core w okresie od XI - XII.2012r - 72 posiłki ( 12 osób x 6 spotkań) część 2. Wyżywienie dla uczestników kursu ECDL - core w okresie od I - V.2013r.- 288 posiłków ( 12 osób x 24 spotkania) Razem 1860 posiłków dostarczanych w okresie od: XII/2012 do VI/2013. Posiłek wyporcjowany i podany na ciepło powinien składać się z co najmniej (do wyboru): a) ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie; b) sztuka mięsa bez sosu lub z sosem lub kotlet schabowy panierowany lub kotlet z piersi kurczaka w panierce lub ryba panierowana lub udko z kurczaka lub kotlet mielony; c) surówki warzywne sezonowe lub d) pierogi lub gołąbki lub krokiety Ciepły posiłek dla każdego uczestnika zajęć kursowych i praktyk musi być podany w naczyniach dostosowanych do podawania posiłku (pojemniki termoizolacyjne) wraz z kompletem sztućców i serwetkami. 1. Dostawa posiłków odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, w terminach i ilościach ustalonych i uzgodnionych na początku danego miesiąca. 2. Dostawa posiłków na pół godziny przed wyznaczonym terminem. 3. Dokładna ilość zamawianych posiłków oraz terminy ich dostarczenia określona zostanie po ostatecznym zatwierdzeniu harmonogramów zajęć i praktyk i uzależniona będzie od liczby osób obecnych na zajęciach i praktykach danego dnia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przedłoży do akceptacji koordynatorowi projektu jadłospis na dany miesiąc. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników). 5. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. Wykonawca dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości. 6. W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. 7. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej na 1 dzień przed planowaną realizacją zajęć lub praktyk. 9. Rozliczenia finansowe za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków będą się odbywać w każdym miesiącu, w którym dostarczone będą posiłki. Wynagrodzenie będzie zapłacone na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w rachunku/fakturze VAT*. 10. Miejsce dostawy: teren miasta Krosna. 11. Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci. 12. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do: -sali, na której będą świadczone usługi, -bieżącej wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach