Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Ciepła 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 331 14 56 , fax. 0-52 331 14 53
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. Ciepła 4 4
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 331 14 56, fax. 0-52 331 14 53
REGON: 34010618100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-swiecie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wywóz odpadów komunalnych nie segregowanych, ze zbiórką i wywozem odpadów w pojemnikach do tego przeznaczonych, odbiór odpadów wielkogabarytowych z nieodpłatnym wywozem gromadzonych odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii z terenów posesji zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Świeciu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejszy przetarg obejmuje wykonywanie niżej wymienionych prac: a) odbiór i wywóz zmieszanych, nie segregowanych odpadów komunalnych: kod 20 03 01, b) wywóz odpadów wielkogabarytowych kod 20 03 07 c) zbieranie i wywóz odpadów specjalnych w pojemnikach do tego przeznaczonych: - papier i tektura kod 15 01 01, - szkło opakowaniowe kod 15 01 07, - tworzywa sztuczne opakowaniowe kod 15 01 04. d) wywóz gromadzonych odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii kody: 20 01 23; 20 01 35; 20 01 36; 20 01 34; 20 01 33. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,- zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych oo/1oo). Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy zamawiającego nr: 95116022020000000060899574 w Banku Millennium S.A.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni na podstawie cyt. ustawy , w tym w oparciu o art. 24 ustawy. Ponadto wraz z ofertą złożą dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego. b) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których wyżej mowa na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę określonych w specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 (na załączonym druku), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - (oryginał lub potwierdzona przez wykonawcę / osobę uprawniona do podpisania oferty jako zgodna z oryginałem kserokopia), d) aktualne zaświadczenia ( oryginał lub potwierdzona przez wykonawcę/ osobę uprawnioną do podpisania oferty jako zgodna z oryginałem kserokopia), właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. g) polisa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia polisy o posiadaniu odpowiednich umów ubezpieczeniowych na z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z jej wykonywaniem na sumę nie niższą niż 300.000,- zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16
Dodano: 2016-07-27 - Ręczne oczyszczanie na terenie miasta Torunia
Dodano: 2016-04-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH
Dodano: 2016-02-19 - CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH -SPRAWA NR 7/2016
Dodano: 2016-02-04 - Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników sanitarnych usytuowanych przy budynkach komunalnych oraz budynku Zarządu Dróg, GMiK
Dodano: 2015-12-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubanie
Dodano: 2015-12-16 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-15 - SAMOCHODOWE USŁUGI ASENIZACYJNE DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
Dodano: 2015-12-15 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-04 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fabianki, w tym z punktu selektywnej zbiórki odpadów - w 2016 roku
Dodano: 2015-12-04