Przetargi.pl
dostawa nowych podręczników i książek do Zespołu Szkół Gastronomicznych im.Jarosława Iwaszkiewicza przy ul. Ks. St.Konarskiego 5 w Bydgoszczy

Zespół Szkół Gastronomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493861 , fax. 052 3493861
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych
    ul. Konarskiego 5 5
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493861, fax. 052 3493861
    REGON: 00018298100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gastronomikbd.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa nowych podręczników i książek do Zespołu Szkół Gastronomicznych im.Jarosława Iwaszkiewicza przy ul. Ks. St.Konarskiego 5 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa nowych podręczników i książek do Zespołu Szkół Gastronomicznych im.Jarosława Iwaszkiewicza przy ul. Ks. St.Konarskiego 5 w Bydgoszczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 3. niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione mu warunki będzie dokonana w oparciu o dokumenty ww. 2. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3.O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 5.Art.23 uPzp dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp, 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 4) wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców, 5) z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie - do reprezentowania w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 6) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana Zamawiający przed zawarciem umowy może żądać umowy regulującej współpracę wykonawców, 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym zapłata za wykonanie określonego zakresu rzeczowego zamówienia następować będzie wprost na konto tego wykonawcy, który faktycznie go wykonał. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: a/ aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert, b/ oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp c/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( sytuacja ekonomiczna i finansowa)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gastronomikbd.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach