13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2016-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH -SPRAWA NR 7/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa, konserwacja i czyszczeniem urządzeń do gromadzenia odpadów płynnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w poniżej oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy w kompleksach: ul. Czwartaków , 86-300 Grudziądz ul. Bema, 86-300 Grudziądz ul. Jagiełły, 86-300 Grudziądz ul. Legionów, 86-300 Grudziądz ul. Hallera, 86-300 Grudziądz ul. Jagiellończyka, 86-300 Grudziądz Grupa, gm. Dragacz Chełmno-Grubno al. 3-ego Maja, 86-200 Chełmno ul. Biskupia, 86-200 Chełmno ul. Czwartaków, 87-300 Brodnica ul. Targowa, 87-300 Brodnica Gardeja gm. Rogóźno 2. Kompleksowe opróżnianie i czyszczenie urządzeń obejmuje: całkowite opróżnienie zbiorników, sprawdzanie drożności wlot-wylot konserwacja i czyszczenie poszczególnych elementów składowych urządzeń, kontrola szczelności zbiorników dokonywana raz w roku dla każdego zbiornika (w przypadku gdy Wykonawca zobowiąże się do wykonania tej czynności w treści Formularza ofertowego), napełnienie zbiorników wodą (wodę Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na swój koszt), uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia 3. Cena usługi za 1 m3 powinna zawierać koszt dokonania prac wymienionych w ust. 2 (w przypadku kontroli szczelności zbiorników - jeżeli dotyczy zgodnie z treścią Formularza Ofertowego) wraz z transportem. 4. Wykonawca winien zapoznać się z wykazem oraz parametrami technicznymi urządzeń, które będą czyszczone. 5. Przedmiot zamówienia, wraz z objętością czynną urządzeń w roku 2016: Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu łapacze błota i oleju, piaskowniki, separatory produktów naftowych, myjnie samochodowe, wskazanych w ust. 5 m3 280,82 Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu łapacz tłuszczu i skrobi, wskazanych w ust. 5 m3 118,50 Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu odstojniki wód popłucznych z procesu płukania odżelaziacza i odmanganiacza wskazanych w ust. 5 m3 18,45 Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej i w Formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczną ilość wykonanej usługi. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w ilości określonej treścią powyżej. 6. Przedmiot zamówienia, wraz z objętością czynną urządzeń w roku 2017: Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu łapacze błota i oleju, piaskowniki, separatory produktów naftowych, myjnie samochodowe, wskazanych w ust. 6 m3 350,32 Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu łapacz tłuszczu i skrobi, wskazanych w ust. 6 m3 118,50 Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, typu odstojniki wód popłucznych z procesu płukania odżelaziacza i odmanganiacza wskazanych w ust. 6 m3 18,45 Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej i w Formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczną ilość wykonanej usługi. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w ilości określonej treścią powyżej. 7. Wykonawca usługi jest wytwórcą odpadów. w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne powstających w trakcie wykonywania usługi odbywać się musi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( Dz.U. 2013 r. poz. 1232 ze zm.)Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.): Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z odpadami powstającymi w trakcie świadczenia usługi, Wykonywane czynności nie mogą powodować zagrożenia dla ludzi, zwierząt i mienia oraz ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz pełne koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w ramach świadczonych usług. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać prace na terenach kompleksów wojskowych winni przestrzegać przepisów bhp i ppoż. oraz być ubrani w odpowiednią odzież oraz stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno - porządkowych dla danego kompleksu uregulowanych przez właściwych dowódców jednostek wojskowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych. 8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 2 300,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 , należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wykonanie oceny szczelności zbiorników. W przypadku gdy Wykonawca zobowiąże się do dokonania oceny szczelności zbiorników - otrzyma 1 pkt
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16
Dodano: 2016-07-27 - Ręczne oczyszczanie na terenie miasta Torunia
Dodano: 2016-04-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH
Dodano: 2016-02-19 - Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników sanitarnych usytuowanych przy budynkach komunalnych oraz budynku Zarządu Dróg, GMiK
Dodano: 2015-12-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubanie
Dodano: 2015-12-16 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-15 - SAMOCHODOWE USŁUGI ASENIZACYJNE DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
Dodano: 2015-12-15 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2015-12-04 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fabianki, w tym z punktu selektywnej zbiórki odpadów - w 2016 roku
Dodano: 2015-12-04 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubanie
Dodano: 2015-12-04