Przetargi.pl
WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA SERWISOWA: KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK POLOWYCH. Numer referencyjny P/40/IW/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu i obsługi serwisowej przenośnych kabin sanitarnych i umywalek na potrzeby jednostek wojskowych garnizonów Toruń i Inowrocław. 2. Planowaną ilość kabin, umywalek, miejsca ich ustawienia oraz częstotliwość obsług serwisowych Zamawiający określił w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Powyższe informacje są wyłącznie planowane tj. określone szacunkowo. Zamawiający nie może zagwarantować, że zamówienia odbędą się dokładnie w zakładanych ilościach i terminach. Rzeczywista wielkość i rodzaj zamówienia uzależnione będą od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilościowego zamówienia, jak również nie zrealizowania zamówienia w całości. W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy ustaloną na podstawie cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty i zawartej umowy. 4. Pojęcia użyte przez Zamawiającego w Zestawieniu planowanych potrzeb załącznik nr 1 do SIWZ oznaczają: 4.1. kabiny sanitarne typu standard - przenośne kabiny sanitarne wyposażone w: zbiornik o pojemności 250 l, sedes, pisuar, dozownik na płyn dezynfekujący, podłogę antypoślizgową, zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem wolny/zajęty, wieszak na ubranie, uchwyty do rak, lustro, wskaźnik damski/męski, podajnik na papier toaletowy, podwójny system wentylacji, bezodpływowy zbiornik z wentylacją, zawiesia do dźwigu; 4.2. kabiny sanitarne typu VIP - przenośne kabiny sanitarne wyposażone jak kabiny typu standard oraz dodatkowo w umywalki ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę oraz podajnik ręczników papierowych; 4.3. umywalki - przenośne kontenery 1-5-stanowiskowe, wyposażone w zbiornik o pojemności 150 l, pompki nożne do podawania wody, zakryty zbiornik na czystą wodę, zakryty zbiornik na brudną wodę, dozownik do mydła w płynie oraz podajnik ręczników papierowych. 5. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. transport, ustawienie kabin i umywalek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia; 5.2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 5.3. napełnianie zbiorników czystą wodą; 5.4. mycie kabin pod ciśnieniem wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej usługi; 5.5. naprawy lub ewentualna wymiana uszkodzonych podczas eksploatacji kabin i umywalek; 5.6. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek z nieczystości powstałych w związku z ich obsługą; 5.7. wywóz nieczystości płynnych ścieków gwarantujący prawidłowe użytkowanie kabin oraz nie przepełnianie się zbiorników nieczystościami. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami. W przypadku kabin sanitarnych opróżnione i umyte pojemniki na nieczystości Wykonawca napełni preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; 5.8. systematyczne uzupełnianie papieru, ręczników papierowych oraz płynów dezynfekujących według potrzeb (podczas obsług serwisowych). Uzupełniane środki higieny oraz płyny dezynfekujące muszą posiadać atesty do stosowania na terytorium RP; 5.9. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek po demontażu. 6. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie usługi przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zawartej umowy), w wyznaczonych terminach i na poziomie takim, do którego upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego nie wniosą uwag w Protokołach odbioru wykonanych usług. 7. Usługę w zakresie ustawienia kabin i umywalek uważać się będzie za niewykonaną, jeżeli stwierdzi się brak kabiny / umywalki w miejscu ustalonym przez Zamawiającego lub ustawienie kabiny / umywalki nie zapewni jej stabilności. 8. Usługę w zakresie obsługi serwisowej kabin i umywalek uważać się będzie za niewykonaną lub nienależycie wykonaną, jeżeli kabiny nie będą spełniać wymogów sanitarno-higienicznych lub technicznych, to znaczy jeżeli stwierdzi się: 8.1. niewykonanie obsługi serwisowej w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego; 8.2. brak środka dezynfekującego w zbiorniku na fekalia; 8.3. zabrudzenia wewnątrz lub na zewnątrz kabin; 8.4. niewłaściwy zapach wyczuwalny wewnątrz lub na zewnątrz kabin; 8.5. trwałe uszkodzenia kabiny uniemożliwiające korzystanie z niej, tj. niesprawne drzwi, zepsuty zamek lub jego brak, uszkodzenia ścian lub sufitu, nieszczelny zbiornik na fekalia itp. 9. Usługa rozliczana będzie fakturami częściowymi w okresach miesięcznych - za faktycznie wykonane usługi w danym miesiącu. Zamawiający dla celów miesięcznej płatności, na podstawie podpisanych przez obie strony umowy (przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy) indywidualnych potwierdzeń obsług serwisowych, sporządzał będzie Protokół odbioru wykonanej usługi. Protokół stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. 10. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 11. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo przeprowadzenia kontroli świadczonej usługi, zarówno z udziałem Wykonawcy, jak i bez jego udziału, oraz żądania dokumentu potwierdzającego, że nieczystości ciekłe zostały odtransportowane do stacji zlewnej (oczyszczalni). 12. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - P/40/IW/16. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Kancelarii Jawnej 12 WOG, bud. nr 97, pokój nr 11, w godz. od 7:00 do 15:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. 5. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. 6. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach