Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6413400, , fax. 56 4621334
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
ul. Rydygiera 15/17
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6413400, , fax. 56 4621334
REGON: 87029873800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z obiektów Zamawiającego w Grudziądzu przy ul. Rydygiera 15/17, których częstotliwość odbioru, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, w okresie 1.01.2020 r. – 31.12.2020 r. 2. Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ poprzez podanie rodzajów i kodów odpadów, rodzajów pojemników oraz częstotliwości odbioru i wywozu odpadów standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia, w szczególności poniesione przez Zamawiającego związane z realizacją przedmiotowych usług za cenę wskazaną w ofercie przez Wykonawcę. Cena ta obejmuje wszystkie koszty związane z załadunkiem, transportem odpadów do miejsca ich składowania i przejęcia ich przez składowisko odpadów. Inne koszty cyklu życia nie występują. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: Zadanie 1: Odpady komunalne zmieszane i segregowane Zadanie 2: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującymi na terenie RP oraz Miasta i Gminy Grudziądz, w szczególności: ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r., poz. 2081 ze zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 2028 ze zm.). 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) zapewnienia odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w przedmiotowym zakresie, b) prowadzenie działalności zgodnie z aktualnymi przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi, c) dostarczenia w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego pojemników na odpady zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, d) odbioru odpadów komunalnych z pojemników, ustawionych na okres trwania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 w Grudziądzu, e) utrzymywania pojemników w dobrym stanie technicznym oraz higienicznym. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za transport odpadów komunalnych od miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) do miejsca składowania wraz z ich zagospodarowaniem. 7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób świadczących usługę w zakresie odbioru i transportu odpadów z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, imiennego wykazu ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie umowy o pracę i podaniem rodzaju umowy o pracę (umowa na czas określony/ nieokreślony, wymiar etatu). Oświadczenie powinno zawierać ponadto: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę i nie zaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie 7 dni, na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudniania ww. osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, uprawniony jest do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób odpowiedzialnych za wykonywanie odbioru i transportu odpadów. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego dokumentu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności i obłożone będzie sankcją wskazaną w ogólnych warunkach umowy. Za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób w zakresie ww. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci możliwości odstąpienia od umowy, obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w ogólnych warunkach umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia, spełniają minimalne poziomy zdolności określone przez Zamawiającego: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy p.z.p.): Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • jest wpisany do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa Kujawsko Pomorskiego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych, • jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023
Dodano: 2023-11-15 - „Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy ul. Szubińskiej 2, B. Potockiego 14 oraz Szubińskiej 105 w Bydgoszczy”
Dodano: 2023-08-11 - Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
Dodano: 2023-05-15 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* -. spr. 103/2022
Dodano: 2022-10-26 - Wywóz odpadów budowlanych
Dodano: 2022-01-10 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bytoń
Dodano: 2021-03-12 - Wywóz odpadów komunalnych
Dodano: 2021-03-01 - Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap
Dodano: 2021-02-15 - Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina
Dodano: 2021-01-19 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE W ROKU 2021
Dodano: 2021-01-14