Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* -. spr. 103/2022

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2022-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* -. spr. 103/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ►Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Bema, Grudziądz Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz  Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/ Grudziądz, przy ul Dworcowej Jednostka Wojskowa 3537- ul Czwartaków 1, Brodnica  Jednostka Wojskowa 3136- Al. 3 Maja 4, Chełmno►Szacunkowa ilość (planowana na rok 2023) odpadów wytwarzanych przez okres 12-miesięcy stanowi wielkość ok. 167 kg/rok, w tym: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4: 18 01 03* - ok 30 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: ● 18 01 03* - ok 36 kg/rok; ● 18 01 09 – ok 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądz, przy ul. Hallera 60: ● 18 01 03* - ok 18 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema: ● 18 01 03* - ok. 24 kg/rok; ● 18 01 09 – ok 2 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej : ● 18 01 03* - ok 48 kg/rok; ● 18 01 09 – ok 2 kg/rok- oraz 2-gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa): • 18 01 10* - ok 1 kg/rok; • 18 01 10*- ok 1 kg/rok►Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. ►Harmonogram wywozów odpadów:Odbiór odpadów w roku 2023 odbywać się będzie 1-raz w każdym miesiącu roku 2023 (tj. 12 odbiorów) w godzinach:7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku)7:30 - 12:00 (w piątki)W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywać się będzie w dzień poprzedzający dzień ustawowo wolny od pracy. ►Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia w systemie BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) przyjęcia i utylizacji odpadów.►Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstania odpadów medycznych w pojemniki wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych w okresie realizacji umowy. ►Wobec powyższego obowiązku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w miesiącu styczniu 2023 r. następujące ilości pojemników i worków (w kolorze czerwonym przeznaczonych do odpadów medycznych):a) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. – 3 Maja 4 12 pojemników o pojemności 2L  20 sztuk worków o pojemności 60 L,b) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 5 pojemników o pojemności 1L  50 sztuk worków o pojemności 120 L c) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109,Grudziądz ul. Hallera 60  5 pojemników o pojemności 5L 6 pojemników o pojemności 3L 20 szt. worków o pojemności 60Ld) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema 12 szt. wiader o pojemności 10L  10 szt. worków o pojemności 60L e) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k/ Grudziądza, przy ul. Dworcowej 12 szt. wiader o pojemności 10L  20 szt. worków o pojemności 60L Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia odpadów Wykonawcy do odbioru zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia, zgodnie z ustalonym wcześniej pisemnie terminem Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz.►Wykonawca realizując usługę winien posiadać: a) zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej od daty zawarcia umowy do 31.01.2024 r. b) wpis w BDO w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodzie 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*W przypadku braku zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej 31.01.2024 r. jak powyżej Wykonawca jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2022 r., poz. 699 t.j.), dla kodu odpadów 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*, z datą ważności co najmniej od 01 stycznia 2023 r. do 31 stycznia 2024 r. ►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wykonujących czynności odbioru i transportu odpadów - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.►Wykonawca jest zobowiązany do:1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), 2) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i w cenie oferty.►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanej usługi ani ujemnie wpływać środowisko.►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi standardami przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach