Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: ►Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Bema, Grudziądz►Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz ►Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/ Grudziądz, przy ul Dworcowej►Jednostka Wojskowa 3537- ul Czwartaków 1, Brodnica ►Jednostka Wojskowa 3136- Al. 3 Maja 4, Chełmno►Szacunkowa ilość (planowana na rok 2024) odpadów wytwarzanych przez okres 12-miesięcy stanowi wielkość ok. 189 kg/rok, w tym: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4: ● 18 01 03* - ok 30 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: ● 18 01 03* - ok 10 kg/rok ● 18 01 09 – ok 25 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądz, przy ul. Hallera 62: ● 18 01 03* - ok 14 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema 16: ● 18 01 03* - ok. 24 kg/rok ● 18 01 09 – ok 2 kg/rok- ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6A ● 18 01 03* - ok 80 kg/rok ● 18 01 09 – ok 2 kg/rok - oraz 2-gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa)• 18 01 10* - ok 1 kg/rok• 18 01 10*- ok 1 kg/rokWykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość wytworzonych odpadów. Ilość odpadów może być mniejsza lub większa od prognozowanej. W przypadku zwiększenia prognozowanej ilości odpadu Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie ze stawką określoną w Załączniku Nr 1 z danego ambulatorium. 2) Harmonogram wywozów odpadów:Odbiór odpadów w roku 2024 odbywać się będzie 1-raz w każdym miesiącu roku 2024, [po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym (tj. 12 odbiorów) w godzinach:7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku)7:30 - 12:00 (w piątki)W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywać się będzie w dzień poprzedzający dzień ustawowo wolny od pracy. Ostatni odbiór roku Wykonawca zrealizuje w terminie do 10.12.2024 r. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia w systemie BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) przyjęcia i utylizacji odpadów.3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstania odpadów medycznych w pojemniki wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych w okresie realizacji umowy. Wobec powyższego obowiązku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie do 10.01.2024 r. następujące ilości pojemników i worków (w kolorze czerwonym przeznaczonych do odpadów medycznych):a) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 Maja 2-4- 6 pojemników o poj. 1L ( kolor czerwony)- 5 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 35 litrów - 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów,b) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1- 7 pojemników o pojemności 0,7 L ( kolor czerwony) - 5 pojemników o poj. 2 L (kolor czerwony)- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 35 litrów - 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów,c) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109,Grudziądz ul. Hallera 62 - 12 pojemników o pojemności 1 L ( kolor czerwony) - 5 pojemników o poj. 5 L (kolor czerwony)- 5 pojemników o poj. 10 L (kolor czerwony)- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów - 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 120 litrów,d) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema 16- 12 pojemników o poj. 10 L (kolor czerwony)- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów e) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k/ Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6A- 24 pojemniki o poj. 10 L (kolor czerwony) - 12 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia odpadów Wykonawcy do odbioru zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia, zgodnie z ustalonym wcześniej pisemnie terminem Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz.Wykonawca realizując usługę winien posiadać: a) zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r. b) wpis w BDO w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodzie 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*W przypadku braku zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej 31.12.2024 r. jak powyżej Wykonawca jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.), dla kodu odpadów 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*, z datą ważności co najmniej od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Wykonawca na etapie realizacji umowy jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia powyższych dokumentów.W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.Postępowanie z wywożonymi odpadami (po stronie Wykonawcy) winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz.1587 t.j.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2022 r., poz.2556 t.j.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wykonujących czynności odbioru i transportu odpadów - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach