Przetargi.pl
Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu

Gminny Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 572 81 64 , fax. 0-58 676 85 88
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Dom Kultury
    ul. Turystyczna 3 3
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 572 81 64, fax. 0-58 676 85 88
    REGON: 19299450800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest /Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu/ CPV 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 39134000-0 - Meble komputerowe, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 30200000-1 - Urządzenia komputerowe, 39290000-1 - Wyposażenie różne, 37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie, 44621100-0 - Grzejniki 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, Inny podział jest niedopuszczalny: 2.1. Część I: Dostawa mebli, 2.2. Część II: Dostawa mebli na wymiar, 2.3. Część III: Dostawa sprzętu elektronicznego, 2.4. Część IV: Dostawa wyposażenia różnego, 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6, 7, 8,9 do SIWZ. 3. Adres realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia: Świetlice Gminnego Domu Kultury Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu Wymagany okres gwarancji: - wynosi 24 miesięce od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz podwykonawców - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy Części II - Meble na wymiar), 5. Zaświadczenia o zgodności dostarczonego sprzętu ze stanem faktycznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach