Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2014-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ogólnomechanicznego wyposażenia warsztatu na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogólnomechanicznego wyposażenia warsztatu na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących wyodrębnionych częściach na dostawę: A - dostawa wózków narzędziowych z wyposażeniem; B - dostawa urządzeń podnośnikowych. 3.Wykaz oraz liczba zamawianych sztuk: Część A:Wózek narzędziowy z wyposażeniem nr 1 - 1 szt., Wózek narzędziowy z wyposażeniem nr 2 - 1 szt., Wózek narzędziowy z wyposażeniem nr 3 - 2 szt. Część B:Żurawik hydrauliczny skrętny - 1 szt., Trawersa uniwersalna - 1 szt., Wciągnik ręczny łańcuchowy - 1 szt., Zawiesia poliestrowe - 10 szt. 4.Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie zamawianego towaru w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. 5.Wszystkie wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i niebędące przedmiotem praw osób trzecich. 6.Przedmiot zamówienia wyspecyfikowany w częściach A i B musi spełniać parametry techniczne i wymagania określone odpowiednio dla części A i B w załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 7.Przedmiot zamówienia musi być objęty 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Część A - 1.000,00 PLN (jeden tysiąc złotych). Część B - 300,00 PLN (trzysta złotych). 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia podlegają sumowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D10.251.14.D.2016 Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenie meblowego dla Oddziału Okulistyki
Dodano: 2016-02-25 - D10.251.7.D.2016 Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego dla Szpitala
Dodano: 2016-02-11 - Wyposażenie świetlicy w Kiezmarku w ramach projektu pn.: Rewitalizacja miejscowości Kiezmark w gminie Cedry Wielkie poprzez budowę ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w miejscu byłej zlewni mleka
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2014r.) mebli wraz z rozmieszczeniem i montażem we wskazanych przez Odbiorcę pomieszczeniach organizowanego Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji mebli, na zlecenie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Słupsku
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa mebli
Dodano: 2014-07-21 - Zakup wyposażenia do budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej , cz. II.
Dodano: 2014-07-09 - Zakup wyposażenia dla zadania : Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2014-06-27 - Zakup wyposażenia dla zadania :Budowa wiejskiego centrum historyczno-edukacyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego parku, infrastrukturą techniczną, małą architekturą, zielenią towarzyszącą, dojściami i dojazdami, parkingiem.
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa mebli wraz z montażem do trzech domków w Ośrodku Wypoczynkowym Uniwersytetu Gdańskiego Uniwersytetu Gdańskiego w Łączynie, gmina Stężyca
Dodano: 2014-03-18 - Dostawa mebli wraz z montażem do trzech domków w Ośrodku Wypoczynkowym Uniwersytetu Gdańskiego Uniwersytetu Gdańskiegow Łączynie, gmina Stężyca.
Dodano: 2014-02-21