Przetargi.pl
Wyposażenie świetlicy w Kiezmarku w ramach projektu pn.: Rewitalizacja miejscowości Kiezmark w gminie Cedry Wielkie poprzez budowę ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w miejscu byłej zlewni mleka

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie świetlicy w Kiezmarku w ramach projektu pn.: Rewitalizacja miejscowości Kiezmark w gminie Cedry Wielkie poprzez budowę ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w miejscu byłej zlewni mleka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Kiezmark. W skład wyposażenia wchodzą: a)Zestaw mebli kuchennych b)Kuchnia gazowa z elektrycznym piekarnikiem c)Bateria kuchenna d)Okap e)Zmywarka f)Chłodziarko - zamrażalka g)Krzesła - 40 sztuk h)Stoły - 10 sztuk i)Wieszak na ubrania - 4 sztuki j)Regał na książki - 3 sztuki Parametry wyposażenia kuchni (poz. a, d) zawarte są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Rozmieszczenie sprzętów w pomieszczeniach kuchennych znajduje się na załączniku nr 2 do SIWZ. Dokładny opis pozostałego wyposażenia (poz. b, c, e, f, g, h, i, j) zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ (opis wyposażenia). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ oraz w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Określone w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 3.Wykonawca dostarczy wyposażenie do pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Kiezmarku własnym transportem na własny koszt i ryzyko oraz dokona rozładunku i montażu wyposażenia na własny koszt i ryzyko. 4.Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 2 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie oraz urządzenia. 5.Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 6.Prace związane z wykonaniem zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 7.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia 8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczany przedmiot zamówienia. 11.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących dostawę o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ / model proponowanego wyposażenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wyposażenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane należy podać typ / model proponowanego wyposażenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego wyposażenia. 13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD obejmującego: a)protokoły dostarczonych i uruchomionych urządzeń, b)wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) karty gwarancyjne, b) instrukcje obsługi, c) atesty, aprobaty, certyfikacje techniczne. 15.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 17.Dostawa sprzętu w ramach niniejszego zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych zł 00/100) 2.Termin wniesienia wadium: 28.04.2015 r. do godz. 11:00 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - dostawa wyposażenia świetlica Kiezmark 5.Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na dostarczone wyposażenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach