Przetargi.pl
Przygotowanie poczęstunku dla dizeci - zakup gotowych posiłków lub dostawa gotowych posiłków w formie tzw. suchego prowiantu na potrzeby projektu E-alternatywne przedszkola w powiecie sztumskim.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-440 Dzierzgoń, Plac Wolności 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2762501 w. 31 , fax. 055 2762257
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Plac Wolności 1 1
    82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie
    tel. 055 2762501 w. 31, fax. 055 2762257
    REGON: 00052757500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie poczęstunku dla dizeci - zakup gotowych posiłków lub dostawa gotowych posiłków w formie tzw. suchego prowiantu na potrzeby projektu E-alternatywne przedszkola w powiecie sztumskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa realizowanego projektu pn. E-alternatywne przedszkola w powiecie sztumskim, w zakresie świadczenia usługi gastronomicznej w formie podania gotowych posiłków ciepłych lub dostawa gotowych posiłków w formie tzw. suchego prowiantu, dla grupy dzieci objętych przedmiotowym projektem, przez cały czas jego trwania, tj. od 04.01.2010 r. do 17.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 - tj. Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) Posiadanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, stosownego uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot oferty; b) Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot oferty. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt. od 5.1 do 5.4 SIWZ, Zamawiający dokona na podstawie dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg zasady - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane usługi gastronomiczne i dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ: Oświadczenie wynikające z art. 22, art. 24 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na Załączniku Nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, statutu, uchwały albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot oferty - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzierzgo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach