Gmina Borki ogłasza przetarg
- Adres: 21-345 Borki, ul. II Armii WP 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8574208 , fax. 081 8574229
- Data zamieszczenia: 2011-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
ul. II Armii WP 41 41
21-345 Borki, woj. lubelskie
tel. 081 8574208, fax. 081 8574229
REGON: 43101988500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borki.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie punktu przedszkolnego w Tchórzewie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyposażenie sal i szatni punktu przedszkolnego, kącika zajęć i pomieszczenia biurowego w budynku szkolnym w Tchórzewie wg szczegółowego wykazu zawartego w załączniki Nr 4 do specyfikacji a składające się m.in. z : stolik-4, krzesełka i krzesła-18, szafki różne-13, dywan-2, łóżeczko-10, szatnia z wieszakami-4, telewizor-1, odtwarzacz-1, radiomagnetofon-1, filmy edukacyjne-5, płyty ze słuchowiskami-5, plansze dydaktyczne-5, gry edukacyjne-10, pomoce dydaktyczne-80, książki, zabawki, oprogramowania i książki do nauki języków, stroje gimnastyczne, ubranka ochronne, instrumenty muzyczne. W/w wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta, pozostałe towary 24 miesiące licząc od daty dostawy do Tchórzewa. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borki.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych .
Dodano: 2015-03-11 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-11-27 - Dostawy i montaż mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-10-26 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu
Dodano: 2014-10-14 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach
Dodano: 2014-10-01 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia
Dodano: 2014-08-28 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-08-26 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa mebli i wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych
Dodano: 2014-08-05