Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: adamow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych organizowanych przy Zespole Szkół w Suchowoli oraz Zespole Szkół w Szewni Górnej. W obu Zespołach Szkół dostawą objęte są po dwa oddziały przedszkolne tj. w Zespole Szkół w Suchowoli mieszczące się w m. Suchowola, Suchowola 238, 22-442 Adamów oraz Zespół Szkół w Sz. Górnej w m. Szewnia Górna 21A, 22-442 Adamów. Wskazane adresy są adresami dostawy. Dostawami objęte są meble, zabawki, pomoce dydaktyczne oraz artykuły plastyczne. Zamawiający podzielił oddziały przedszkolne, które odpowiadają oznaczeniom; A i B - oddziały umiejscowione w budynku Zespołu Szkół w Szewni Górnej oraz X i Y - oddziały przedszkolne umiejscowione w budynku Zespołu Szkół w Suchowoli. Za współpracę z wykonawcami w zakresie odbioru, wskazania miejsc dostaw rozmieszczenie i instalacji odpowiedzialni są dyrektorzy wyszczególnionych wyżej placówek oświatowych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV - 39161000-8 Meble przedszkolne, 399143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 37520000-9 Zabawki, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 2. Przedmiot zamówienia dotyczy Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją wyposażenia oddziałów przedszkolnych. a) MEBLE - Szczegółowe zestawienie zawiera załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Dostawa mebli musi obejmować swoim zakresem, elementy gotowe do użycia po ich rozmieszczeniu i instalacji według zaleceń dyrektorów placówek oświatowych b) POMOCE DYDAKTYCZNE I PLASTYCZNE - Szczegółowe zestawienie zawiera załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ c)ZABAWKI - Szczegółowe zestawienie zawiera załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ - Szczegółowe zestawienie zawiera załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców Zamawiający zastrzega, że prace związane z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu prac związanych z dostawą mebli musi obejmować swoim zakresem, elementy gotowe do użycia po ich rozmieszczeniu i instalacji według zaleceń dyrektorów placówek oświatowych muszą zostać wykonane osobiście przez wykonawcę. Zastrzeżenie to nie jest skuteczne w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne stawiane wykonawcom, muszą odpowiadać zapisom stawianym jako wymagania opisanymi w SIWZ dla niniejszego postępowania. 9. Wymagania dot. gwarancji; Gwarancja dostarczonego wyposażenia, urządzeń i innych elementów będących elementem dostawy a wynikający z niniejszej procedury, nie może być krótsza jak 24 miesiące. W przypadku elementów które są używane poprawnie a zostaną zużyte lub zdekompletowane w czasie krótszym jak 24 miesiące, zapisy związane z udzieloną gwarancję nie mają zastosowania np. materiały piśmienne, materiały plastyczne, nie mają zastosowania również zapisy związane z gwarancją w ilości 24 miesięcy w przypadku uszkodzeń fizycznych rzeczy spowodowanych przez osoby je używające. 10. Cechy produktów i rozwiązania równoważne; Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie dostarczane rzeczy myszą być zgodne w zakresie posiadania norm i atestów wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej (Dz.U. z dnia 1 września 2010 r., Nr 161, poz. 1080- przy czym zamawiający żąda wskazania że produkty są uregulowane Dyrektywami Nowego Podejścia muszą nosić znak CE. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w Załączniku 8 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego, a zaproponowane rozwiązanie równoważne było rozwiązaniem nie gorszym jak opisywane dla przytoczonego w załącznikach do niniejszej SIWZ. Rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu zakresu dostawy powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć: 1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, 2.oznakowanie znakiem oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach