Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6643085 , fax. 084 6643873
- Data zamieszczenia: 2014-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
ul. 29 Listopada 9 9
22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 084 6643085, fax. 084 6643873
REGON: 00055096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy i montaż mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni do oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w Zespole Szkół Publicznych w: Szarowoli, Podhorcach, Szkole Podstawowej w Pasiekach, Szkole Podstawowej w Rogóźnie, Szkole Podstawowej w Typinie i Szkole Podstawowej w Ulowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Dostawy i montaż mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni do oddziałów przedszkolnych dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych w: Pasiekach, Rogoźnie, Typinie , Ulowie i Zespole Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli. Część II. Dostawy i montaż mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni do oddziałów przedszkolnych dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy Zespole Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedna lub więcej części , na jakie został podzielony przedmiot zamówienia 3.1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Miejsca dostaw: a) SP Pasieki Szkoła Podstawowa w Pasiekach, Pasieki 87, 22-600 Tomaszów Lubelski; b) SP Rogóźno: Szkoła Podstawowa w Rogoźnie, Rogoźno, ul. Wyzwolenia 100, 22-600 Tomaszów Lubelski c) ZSP Szarowola Zespół Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli, Szarowola 126 22-600 Tomaszów Lubelski d) Sp Typin, Szkoła Podstawowa w Typinie, Typin 103, 22-600 Tomaszów Lubelski e) SP Ulów, Szkoła Podstawowa w Ulowie, Ulów 93, 22-600 Tomaszów Lubelski f) ZSP Podhorce: Zespół Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, Podhorce 124, 22-600 Tomaszów Lubelski 3.1.2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3.1.3.Wykonawca dokona rozładunku i montażu Towarów ze środka transportu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące od dnia dostawy dla Zamawiającego i podpisania /bez uwag/ odbioru końcowego. W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN: 527,685 1335,1729 itp., lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa /wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia/, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 7. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosownie do dyspozycji art. 29 Ustawy pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie lub równoważny - zmianę materiałów (wyrobów) na inne, ale o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych w SIWZ i dokumentacji technicznej, jakość materiału musi być potwierdzona stosownym certyfikatem. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wszelkie wymiary podane w załączniku Nr 7 należy traktować jako minimalne.9.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 10.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych .
Dodano: 2015-03-11 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-11-27 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu
Dodano: 2014-10-14 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach
Dodano: 2014-10-01 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia
Dodano: 2014-08-28 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-08-26 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa mebli i wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych
Dodano: 2014-08-05 - Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn.: Organizacja placu zabaw oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach - wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wyrykach
Dodano: 2014-08-04