Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego kompleksów boisk sportowych w Dęblinie budowanych w ramach projektu pn. Budowa osiedlowych stref sportowo-rekreacyjnych w Dęblinie.

Miasto Dęblin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, ul. Rynek 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 883-00-01 , fax. 081 880-19-11
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Dęblin
    ul. Rynek 12 12
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 883-00-01, fax. 081 880-19-11
    REGON: 43101941900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego kompleksów boisk sportowych w Dęblinie budowanych w ramach projektu pn. Budowa osiedlowych stref sportowo-rekreacyjnych w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego kompleksów boisk sportowych w Dęblinie budowanych w ramach projektu pn. Budowa osiedlowych stref sportowo-rekreacyjnych w Dęblinie, w tym: 1) Instalację kamery kopułkowej obrotowej na słupie oświetleniowym na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. 15 Pułku Piechoty Wilków 6. 2) Instalację trzech kamer stacjonarnych na elewacji zewnętrznej budynku Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Gen. pil. Kowalskiego 20. 3) Instalację kamery kopułkowej obrotowej na attyce bloku mieszkalnego przy ul. Stężyckiej 50. 4) Instalację kamery kopułkowej obrotowej elewacji zewnętrznej domu mieszkalnego przy ul. Asnyka 17. 5) Instalację zestawów do przesyłania sygnału wizyjnego oraz niezbędnego okablowania w w/w lokalizacjach. 6) Doposażenie serwerowni w Urzędzie Miasta Dęblin w jednostkę serwerową, oprogramowanie zarządzające oraz monitor LCD. 7) Wyposażenie i instalacja stanowiska klienckiego (jednostka PC, monitory LCD, klawiatura sterująca, niezbędne oprogramowanie). 8) Uruchomienie, konfiguracja oraz integracja systemu monitoringu z obecnie posiadanym przez Zamawiającego. 9) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań. 10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - projekt wykonawczy - załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do obliczenia ceny oferty - załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie z zakresu obsługi i konfiguracji systemu monitoringu wizyjnego osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Minimalna liczba godzin szkolenia - 16 godz. Szkolenie należy przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego w terminach i godzinach przez niego wskazanych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - projekcie wykonawczym oraz w przedmiarach pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów i urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować rozwiązania równoważne pod warunkiem, iż wykaże że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną