Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Gdańska 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 671 70 51 , fax. 58 671 70 51
- Data zamieszczenia: 2010-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka"
ul. Gdańska 2 2
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 58 671 70 51, fax. 58 671 70 51
REGON: 19108510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogniskodziadek.powiat.wejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie nowo wybudowanego budynku Ogniska Wychowawczego im. Kazimierza Lisieckiego DZIADKA w Rumi ul. Gdańska 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego budynku Ogniska Wychowawczego DZIADKA w Rumi, tj. Zakup mebli wraz z transportem i montażem (meble pod zabudowę: m .in. szafy ubraniowe, aneks kuchenny; biurka, szafki, stoliki nocne, stoły, tapczany, kanapy, fotele, krzesła obrotowe, konferencyjne, szkolne itp.), wg asortymentu i ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym stanowiących załącznik nr 1,2 i 7 a i b do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać atesty dotyczące mebli tj.: a) atest lub raport z badań na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt (dotyczy mebli do placówek oświatowych i przedszkolnych: regały, stoły, stoliki itp.), b) atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami (dotyczy biurek i mebli biurowych oraz na tkaniny zmywalne zaproponowane w krzesłach konferencyjnych i obrotowych), c) atest trudnopalności na plastik i tapicerki zaproponowane w krzesłach konferencyjnych i obrotowych, d) świadectwa jakości zdrowotnej (dot. materiałów wykorzystanych do wykonania mebli). W/w wymienione atesty i certyfikaty z badań o dopuszczeniu mebli do użytkowania, muszą być dostarczone razem z oferta cenową w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował nieznacznie zmodyfikowane parametry mebli w przypadku, gdyby gwarantowało to większą stabilność i funkcjonalność mebli. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczone i zamontowane meble. 5. Wykonawca ma obowiązek wykonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji zamówienia i zweryfikowania wymiarów poszczególnych mebli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogniskodziadek.powiat.wejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia ruchomego wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/219/018/D/16
Dodano: 2016-07-22 - Zp/66/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach w ramach programu pt. Aktywne przedszkolaki - upowszechnianie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieści Chojnice, w ramach Osi Priorytetowej 3, Działanie 3.1, Edukacja Przedszkolna.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MEBLI DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-14 - Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016
Dodano: 2016-05-25 - ZP/31/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł ujętych w 2 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-06 - Wyposażenie internatu przy Zespole Szkół Sportowych i Ogólnokształcących w Gdańsku ul. Subisława 22 - modernizacja w obiektach oświatowych
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowej siedziby WFOŚiGW w Gdańsku.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem dla Uniwersytetu Gdańskiego, według części: część I- meble tapicerowane, część II- meble z płyty meblowej.
Dodano: 2016-01-21