Przetargi.pl
Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2020-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wypompowaniu i wywozie wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta Milanówka, która obejmuje: a)wypompowanie wody opadowej samochodami asenizacyjnymi przystosowanymi do wypompowania wód ze studni chłonnych, zbiorników retencyjnych, wpustów deszczowych, rozlewisk, kałuż i miejsc zagrożonych zalewaniem zgłoszonych przez Zamawiającego. b)wywóz wypompowanej wody samochodami asenizacyjnymi do kanalizacji deszczowej w miejsca wskazane przez Zamawiającego. c)przedmiot umowy Wykonawca wykona niezwłocznie po zaistnieniu potrzeby, którą jest utrzymywanie się lustra wody na powierzchni pasa drogowego, która stanowi zagrożenie dla ruchu kołowego i pieszego oraz zagrożenia wynikające z ilości wód opadowych dla mienia mieszkańców na terenie Milanówka. Wykonawca na podstawie zgłoszenia (telefonicznego, e-mailem, fax) Zamawiającego, co zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Wykonawcę zwrotnie pocztą elektroniczną, a w przypadku gwałtownych opadów Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy bez powiadomienia przez Zamawiającego. Przez gwałtowne i intensywne opady atmosferyczne Zmawiający przyjmuje ostrzeżenie meteorologiczne, które są ogłaszane na stronie internetowej http://www.pogodynka.pl/ostrzeżenia zgodnie z którym stopień zagrożenia wynosi od 1 do 3. Zjawisko Stopień zagrożenia Kryteria Intensywne opady deszczu 1 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h wyniesie od 30 mm do 50 mm. 2 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h wyniesie od 50 mm do 90 mm. 3 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h przekroczy 90 mm. a) W dniach ustawowo wolnych od pracy i po godzinach pracy Urzędu Miasta Milanówka Wykonawca przystąpi do wpompowania wód opadowych na podstawie telefonicznego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego tj. osoby przez niego wskazanej lub Straży Miejskiej w Milanówku. b) Wykonawca w czasie max (wskazanym przez Wykonawcę w ofercie) przystąpi do wypompowania wody z terenów z miasta po opadach atmosferycznych od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia, bądź wystąpienia gwałtownych opadów. c) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika usług zawierającego, co najmniej: - datę wykonania usługi, - miejsce wypompowania/wybrania wody, - godzinę rozpoczęcia oraz godzinę zakończenia świadczenia usługi, - ilość wypompowanej wody z danego miejsca. d) Do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pompowania i wywozu wody Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania min. czteroma samochodami asenizacyjnymi o pojemności min. 10m3-24m3 Zamawiający wymaga, aby w okresie gwałtownych i intensywnych opadów atmosferycznych, w celu uniknięcia paraliżu w centrum miasta w ulicach: Warszawska (przy PKP), Krakowska (przy PKP), Piłsudskiego (od targowiska miejskiego do PKP), Kościuszki (od PKP do ul. Podleśnej), Piasta (od Kościuszki do Dworcowej), Literacka (przy Kościuszki), całe ulice Mickiewicza, Królowej Jadwigi, Starodęby, Słowackiego, Krzywa, Wykonawca skierował cztery samochody asenizacyjne do wypompowania oraz wywozu wód opadowych. e) W ramach realizacji przedmiotowej umowy Zamawiający na podstawie dotychczasowych usług wyliczył, że w okresie 10 m-cy w 2016 roku była konieczność ok. 8 000 m3 wody opadowej, w 2017 roku ok. 19 000 m3 wody opadowej, w 2018 r. ok. 12 500 m3, w 2019 r. ok. 8 800 m3. f) Ilość wypompowanej oraz wywiezionej wody może być większa bądź mniejsza od szacowanej przez Zamawiającego. Rzeczywista ilość wód opadowych zależna będzie od rzeczywistych warunków atmosferycznych. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania pełną kadrą personelu, jak również zobowiązany będzie do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym przez cały czas realizowania przedmiotu umowy. 4) Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. 5) Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu umowy musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwa) firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. 6) Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. 7) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania prognozy pogody jak również stanu dróg gminnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową, dostępnymi całodobowo. 9) Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest posiadać niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do wykonania przedmiotu umowy. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego typu usług, zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz niniejszą Umową. 11) Każda ze Stron zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego przekazywania drugiej Stronie informacji, mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, aby umożliwić drugiej Stronie podjęcie odpowiednich działań z zachowaniem należytej staranności. 12) Wymagania dotyczące stosunku pracy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca (podwykonawca) zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby skierowane do wykonywania prac w zakresie wypompowania oraz wywozu wody na cały okres realizacji przedmiotu umowy. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca), nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy z Zamawiającym jak również na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; - nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę; - Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w pkt. 12 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobligowany jest wykazać, iż posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów płynnych na terenie gminy Milanówek. Zamawiający zastrzega, że będzie honorował zezwolenia obejmujące swoim zakresem cały kraj. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie musiał posiadać wszystkie stosowne wpisy i zezwolenia niezbędne do wykonywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 7. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego (np.: podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo); 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (co najmniej na czas realizacji zamówienia); 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJA, SPÓŁKI CYWILNE) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp złożone zostaje na zasadach określonych w rozdziale II ust. 8 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach