Przetargi.pl
„Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. utrzymanie czystości i porządku w Gminie to jest wykonywanie prac mających na celu zachowanie ładu na terenie Gminy Michałowice.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1) opróżnianie koszy ulicznych i utrzymanie w należytym porządku terenu wokół nich;2) opróżnianie koszy na psie odchody;3) wykonanie oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym;4) usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych;5) usunięcie przerostów z placów zabaw i stref rekreacji – usunięcie przerostów z chodników na terenie placu zabaw i stref rekreacji,6) czyszczenie otwartych i zamkniętych tablic ogłoszeniowych;7) sprzątanie wiat przystankowych;8) zbieranie oraz wywóz do utylizacji odpadów, w tym:a) sprzątanie z ulic luźnych odpadów, b) z poboczy dróg gminnych,c) czyszczenie słupów z ogłoszeń,d) zbieranie pozostawionych worków z odpadami,e) likwidacja dzikich wysypisk;9) usuwanie zanieczyszczeń pochodzących z rozsypania przewożonych przez użytkowników dróg ładunków;10) odbiór odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców i innych podobnych akcji;11) zbieranie oraz wywóz do utylizacji worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice według zlecenia Zamawiającego;12) zbieranie oraz wywóz do utylizacji trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy sześciu strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2, Nowa Wieś, Granica, Opacz Kolonia i dwóch boiskach (Sokołów i Granica).4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. 5. Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, szacunkowe, orientacyjne ilości zostały określone w „Kosztorysie” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b i e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100.000,00,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 100.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:polegające na wykonaniu, w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:- Wykonawca wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej: 2 usługi polegające na utrzymywaniu czystości i porządku na terenach publicznych – o wartości min. 300 000,00 zł brutto każdaJako utrzymywaniu czystości i porządku na terenach publicznych Zamawiający przyjmuje prace obejmujące m.in. opróżnianie koszy na odpady, mycie wiat przystankowych, czyszczenie miejsc z reklam i ogłoszeń, zbieranie odpadów z terenów publicznych, dokonanie oprysków ulic, chodników środkiem chwastobójczym i usunięcie przerostów z kamiennych poboczy.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowanie osobami:posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.- co najmniej 10 osób skierowanych do realizacji zamówienia w terenie, w tym brygadzistac) dysponowanie sprzętem:w celu wykonania zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi:- samochodem przystosowanym do wywozu odpadów co najmniej – 2 szt.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach