Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach oraz na skwerach i rabatach miejskich

MIASTO PRZASNYSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 756 49 00 , fax. 29 756 49 39
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO PRZASNYSZ
    ul. Jana Kilińskiego 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 756 49 00, fax. 29 756 49 39
    REGON: 550667876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach oraz na skwerach i rabatach miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w Parku Miejskim im. T. Kościuszki w Przasnyszu, parku przy ul. Wojskowej, Parku im. Stefana Cieleckiego ps. „Orlik” oraz na skwerach i rabatach miejskich.Zakres usług obejmuje kompleksową pielęgnację, konserwację i bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu wraz z wyspą i ze skwerem przy pomniku św. Rocha, parku przy ul. Wojskowej, Parku im. Stefana Cieleckiego ps. „Orlik oraz na rabatach i skwerach: przy skrzyżowaniu ul. Orlika i ul. Baranowskiej, przy skrzyżowaniu ul. Aleja Jana Pawła II i ul. Żwirki i Wigury, przy rondzie Armii Krajowej, przy skrzyżowaniu ulic Orlika i Sosnowej, przy ul. Sosnowej, przy skrzyżowaniu ulic 3-go Maja i o. B. Kryszkiewicza oraz przy skrzyżowaniu ul. Wiejskiej i ul. Ruda, Skwer bł. S. Marii Teresy Kowalskiej, teren przy pomniku członków ZWZ-AK.Ponadto w zakres usługi wchodzi: mycie chodników, dezynfekcja elementów infrastruktury wyposażenia terenów zielonych (ławki, kosze) i urządzeń małej architektury sportowej, podlewanie drzew i krzewów oraz sprzątanie interwencyjne terenów objętych zamówieniem związane np. z aktami wandalizmu, usuwaniem wywrotów, wiatrołomów, połamanych gałęzi, itp.Szczegółowy zakres oraz szacunkowa częstotliwość prac określone zostały w Rozdziale 4 – „Średnioroczny harmonogram i częstotliwość prac”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy).Wadium może być wniesione w formach:a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w PrzasnyszuNR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej1) doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał (lub/i aktualnie wykonuje), w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmujące swoim zakresem utrzymanie zieleni w obszarach zurbanizowanych, w tym na terenach zabytkowych parków, o wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.2) odpowiedni potencjał technicznyZamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował potencjałem technicznym w zakresie określonym poniżej:- kosiarka samojezdna z mulczowaniem i zbiorem urobku – min. 1 szt.,- podnośnik na pojeździe o DMC do 3,5 t, o wysięgu ramienia min. 25 m,- środek transportu do wywozu skoszonej trawy z zabezpieczeniem przed jej rozwiewaniem,- środek transportu do transportu wody do podlewania,- zamiatarka chodnikowa – min. szt. 1,- wertykulator – min. szt. 1,- rębak do gałęzi – min. szt. 1,- frezarka do pni – min. szt. 1.3) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, tj.:- 1 osobą wyznaczoną do kierowania pracami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkachwpisanych do rejestru;- co najmniej 1 osobę do wykonywania prac o charakterze technicznym, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru;- co najmniej 1 osobę z uprawnieniami pilarza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach