Przetargi.pl
Wynajem sprzętu w sezonie 2011/2012 do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu w sezonie 2011/2012 do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowych utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku w sezonie zimowym 2011/2012. Zakres świadczonych usług polegać będzie na: odśnieżaniu, posypywaniu środkiem uszorstniającym i mieszanką solną dróg w celu zmniejszenia i ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanego takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu. W celu realizacji powyższych zadań przewiduje się najem sprzętu tj.: Zadanie Nr 1 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 2 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 3 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 4 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 000 km - 180 godz. dyżuru. Zadanie Nr 5 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 6 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 7 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2500 km - 50 godz. dyżuru. Zadanie Nr 8 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 9 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 10 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 11 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 150 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 12 Równiarka Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 13 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 14 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 15 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 80 kW Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 16 Koparko-ładowarka do załadunku przygotowania mieszanki, praca na składowisku, o mocy nie mniejszej niż 110 kW i pojemności łyżki nie mniejszej niż 2m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 300 m-g - 250 godz. dyżuru. Zadanie Nr 17 Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 18 Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,2 m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 30 godz. dyżuru. Zadanie Nr 19 Spycharka o wadze nie mniejszej niż 12 ton. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 40 m-g - 30 godz. dyżuru. Zamawiający dopuszcza możliwość składani ofert częściowych tj. na jedno lub wiele zadań. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć obsługę każdej jednostki sprzętowej i transportowej w telefon komórkowy. Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania zmierzające do poprawy stanu dróg w ciągu 1 godziny od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. O użyciu sprzętu, rodzaju pracy i miejscu pracy decyduje Kierownik Obwodu lub w jego zastępstwie pracownik pełniący dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg na Obwodzie Drogowym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty i szkody powstałe wskutek prowadzenia prac w sposób niezgodny z przepisami i ustaleniami z Zamawiającym do pełnej wysokości strat. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych możliwości nie wykorzystania pełnego zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń wynikających z wykorzystania przez Zamawiającego mniejszych limitów sprzętowych (jednostek sprzętowych, ilość kilometrów, motogodzin, godzin dyżuru) niż orientacyjne przewidziane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Rozliczenie wynagrodzenia za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych na podstawie dokumentu najmu według faktycznie przejechanych kilometrów lub wykonanych motogodzin oraz pełnionych godzin dyżuru. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach