Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2015-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianę nawierzchni ulic i chodników w obrębie budynku przy ul. Kobielskiej 91 na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia wymiana nawierzchni ulic i chodników w obrębie budynku przy ul. Kobielskiej 91 na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni chodników z płyt betonowych oraz nawierzchni ulic z trylinki i asfaltu, na nawierzchnię z kostki betonowej w kolorze szarym, w obrębie budynku przy ul. Kobielskiej 91 na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. 3.Wykonawca jest zobowiązany przedstawić, w dniu wprowadzenia na budowę, projekt harmonogramu prac, który podlega akceptacji przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Brak akceptacji harmonogramu prac nie wstrzymuje wprowadzenia na budowę i nie zwalnia Wykonawcy od rozpoczęcia prac. Harmonogram będzie uaktualniany na bieżąco adekwatnie do realizowanych prac, zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 4.Zakres robót określają: przedmiar robot oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1)charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2)parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3)charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 6. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Rozliczenie robot: 1) Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wykonaniu całości przedmiot umowy. 2) Za świadczony przedmiot umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Rozliczenie robót nie ujętych w przedmiarze robót, o których mowa w ust. 2, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonanych robót. Ceny jednostkowe musza zostać skalkulowane w oparciu o katalogi KNR 2-31, KNR-AT-03 (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się wymienionych katalogach o pozostałe katalogi KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysów ofertowych i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 4) Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.5. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2.200,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwrancji na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi powiatowej nr 3838W Łaziska - Stare Budy, w km 3+110 do km 5+610 i 7+010 do km 9+530 o długości 5,02 km
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1433W od drogi woj. nr 574 do drogi woj. nr 583 o dł. 1,899 km we wsi Szczawin Borowy Kolonia i wsi Gołas, 09-550 Szczawin Kościelny
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja projektu Nasz wspólny Plac Muranów na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-65/16)
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulica Poprzeczna w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w Wólce Przybójewskiej - etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulice: Mazurska, Łowicka w Radomiu
Dodano: 2016-07-25