Przetargi.pl
Wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na jedenaście części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na jedenaście części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na jedenaście części: Część I - Rejon 2, Część VI - Rejon 7, Część XI - Rejon 14 i 15 Część II - Rejon 3, Część VII - Rejon 8, Część III - Rejon 4, Część VIII - Rejon 9, Część IV - Rejon 5, Część IX - Rejon 10, Część V - Rejon 6, Część X - Rejon 13, 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1)dla części I zamówienia w wysokości 2.830,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset trzydzieści złotych), 2)dla części II zamówienia w wysokości 1.720,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia złotych), 3)dla części III zamówienia w wysokości 820,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia złotych), 4)dla części IV zamówienia w wysokości 712,00 zł (słownie: siedemset dwanaście złotych), 5)dla części V zamówienia w wysokości 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), 6)dla części VI zamówienia w wysokości 530,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści złotych), 7)dla części VII zamówienia w wysokości 1.568 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset sześćdziesiąt osiem złotych), 8)dla części VIII zamówienia w wysokości 497,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt siedem złotych), 9)dla części IX zamówienia w wysokości 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), 10)dla części X zamówienia w wysokości 2.630,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset trzydzieści złotych) 11)dla części XI zamówienia w wysokości 1.270,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt złotych) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy zsumować odpowiednie wartości wadium. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.09.2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ust 3 pkt. 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujący warunek dodatkowy - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie wraz z osadzeniem stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV o łącznej powierzchni 400 m2 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach