Przetargi.pl
Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (ZBiLK). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej, łukowej, 2) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej, 4) dostawę i montaż stolarki okiennej/balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik kszyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik kokna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d) zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi ucieczkę ciepła przez okna, 5) okno powinno być wyposażone/posiadać: a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1m2-tylko rozszczelnione), b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę komór - 5 (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), d) klamki w kolorze białym, e) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), f) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, g) możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego, h) możliwość stopniowania uchyłu - minimum 4o (w oknach jedno-, dwu-trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle), 6) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 7) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 8) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor, 9) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 10) wykonanie obróbek tynkarskich, 11) regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, 12) dwukrotne malowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 13) zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej, 14) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów, 15) uporządkowanie po robotach w lokalu mieszkalnym, 16) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach, w terminach wskazanych w Rozdz. VII ust. 1.: 1) etap I - 127 szt., o łącznej powierzchni 261,18m?: a) Rejon 2: do1m?-0,32m?,pow.1m?-35,93m?, pow.2m?-30,66m?, łukowe pow.1m?-0,0m? b) Rejon 3: do1m?-0.49m?, pow.1m?-24,00m?,pow.2m?-34,29m?, łukowe pow. 1m?-7,03m? c) Rejon 4: do1m?-0,52m?, pow.1m?-34,70m?, pow.2m?-28.47m?, łukowe pow. 1m?- 0,0m? d) Rejon 5: do1m?-1,68m?, pow.1m?-6,36m?, pow.2m?-56,73m?, łukowe pow.1m?-0,0m? 2) etap II - 121 szt., o łącznej powierzchni 261,86m?: a) Rejon 6: do 1m?-0,00m?, pow.1m?-20,77m?, pow. 2m?-43,21m?, łukowe pow. 1m?-4,04m? b) Rejon 7: do 1m?-1,89m?, pow.1m?-4,96m?, pow. 2m?-65,88m?, łukowe pow. 1m?-0,0m? c) Rejon 8: do1m?-1,60m?, pow.1m?-21,64m?, pow.2m?-43,22m?, łukowe pow. 1m?-0,0m? d) Rejon 9: do 1m?-1,20m?, pow.1m?-5,57m?, pow. 2m?-47,88m?, łukowe pow. 1m?-0,00m? 3) etap III - 120 szt., o łącznej powierzchni 264,88m?: a) Rejon 10: do 1m?-0,86m?, pow.1m?-17,32m?, pow. 2m?-51,59m?, łukowe pow. 1m?-0,0m? b) Rejon 13: do1m?-0,0m?, pow.1m?-1,59m?, pow. 2m?-41,72m?, łukowe pow. 1m?-22,62m? c) Rejon 14: do 1m?-1,72m?, pow.1m?-18,18m?, pow.2m?-45,20m?, łukowe pow. 1m?-0,0m? d) Rejon 15: do1m?-2,82m?, pow. 1m?-23,06m?, pow.2m?-24,50m?, łukowe pow. 1m?-13,70m? 4. Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 368 szt. o łącznej powierzchni 787,92 m2, w tym: 1) okna do 1m2 - 24 szt. o łącznej powierzchni 13,10 m2, 2) okna powyżej 1m2 - 128 szt. o łącznej powierzchni 214,08 m2, 3) okna powyżej 2m2 - 198 szt. o łącznej powierzchni 513,35 m2, 4) okna łukowe powyżej 1m2 - 18 szt. o łącznej powierzchni 47,39 m2. 5. Wykonawca po wymianie stolarki okiennej/balkonowej przekaże każdemu najemcy lokalu instrukcję bezpiecznego użytkowania oraz zasady konserwacji stolarki PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 9 260,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych), w terminie do dnia 26.03.2014 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach