Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej, łukowej, 2) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej przeznaczonej do wymiany, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej, 4) dostawę i montaż stolarki okiennej/balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik Ug szyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik Uw okna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d) zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi ucieczkę ciepła przez okna, 5) okno powinno być wyposażone/posiadać: a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1m2-tylko rozszczelnione), b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę co najmniej pięciu komór (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), d) klamki w kolorze białym, e) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), f) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, g) możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego, h) możliwość zwykłego uchyłu (w oknach jedno-, dwu-trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle), 6) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 7) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 8) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor, 9) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 10) wykonanie obróbek tynkarskich, 11) regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, 12) dwukrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną koloru białego 13) zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej, 14) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów, 15) uporządkowanie po robotach w lokalu mieszkalnym, 16) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca. 3. Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 336 szt. stolarki okiennej i balkonowej, o łącznej powierzchni 718,02 m2, w tym: 1) okna do 1m2 - 21 szt. o łącznej powierzchni 15,72 m2, 2) okna powyżej 1m2 - 125 szt. o łącznej powierzchni 213,38 m2, 3) okna powyżej 2m2 - 166 szt. o łącznej powierzchni 435,44 m2, 4) okna łukowe powyżej 2m2 - 24 szt. o łącznej powierzchni 53,48 m2. 4. Ilość i powierzchnia stolarki do wymiany w poszczególnych Rejonach: 1) REJON PÓŁNOC - do1m?-6szt/5,42m?, pow.1m?-41szt/70,93m?, pow.2m?-18szt/46,11m?, łukowe pow. 2m?-0,00m?, w tym: a) R-2 do1m?-0,00m?, pow.1m?-33szt/58,90m?, pow.2m?-1szt/2,80m?, łukowe pow. 2m?-0,00m?. b) R-3 do1m?-6szt/5,42m?, pow.1m?-8szt/12,03m?,pow.2m?-17szt/43,31m?,łukowe pow. 2m?-0,00m?. 2) REJON ŚRÓDMIEŚCIE-NIEBUSZEWO - do 1m?-3szt/1,47m?, pow.1m?-19szt/34,08 m?, pow. 2m?-68szt/177,59 m?, łukowe pow. 2m?-5 szt./18,07m?, w tym: a) R-4 do1m?-2szt/0,60m?, pow.1m?-6szt/10,50m?, pow. 2m?-19szt/48,85m?, łukowe pow. 2m?-0,00 m? b) R-5 do1m?-0,00m?, pow.1m?-9szt./16,46m?, pow. 2m?-11szt/28,14m?, łukowe pow.2m?-0,00m? c) R-6 do 1m?-1szt/0,87m?, pow.1m?-0,00m?, pow. 2m?-14szt/45,08m?, łukowe pow. 2m?-5szt/18,07m? d) R-8 do1m?-0,00m?, pow.1m?-4szt/7,12m?, pow. 2m?-24szt/55,52m?, łukowe pow. 2m?-0,00m?. 3) REJON ZACHÓD - do 1m?-9szt/6,28m?, pow.1m?-44szt/73,34 m?, pow. 2m?-48szt/123,58 m?, łukowe pow. 2m?-16 szt./29,71m?, w tym: a) R-7 do 1m?-0,00m?, pow.1m?-13szt/20,98m?, pow.2m?-12szt/36,75m?, łukowe pow. 2m?- 2szt/1,58m? b) R-9 do 1m?-4szt/3,89m?, pow.1m?-9szt/15,23m?, pow.2m?-14szt/33,29m?, łukowe pow. 2m?-3szt/6,73m? c) R-10 do 1m?-2szt/0,64m?, pow.1m?-17szt/28,95m?, pow.2m?-11szt/24,24m?, łukowe pow. 2m?-0,00m? d) R-15 do1m?-3szt/1,75m?, pow.1m?-5szt/8,18m?, pow.2m?-11szt/29,30m?,łukowe pow. 2m?-11szt/21,40m? 4) REJON POŁUDNIE - do 1m?-3szt/2,55m?, pow.1m?-21szt/35,03 m?, pow.2m?-32szt/88,16 m?, łukowe pow. 2m?-3 szt./5,70m?, w tym: a) R-13 do1m?-2szt/1,76m?, pow.1m?-11szt/20,22m?, pow. 2m?-16szt/44,38m?, łukowe pow. 2m?-3szt/5,70m? b) R-14 do 1m?-1szt/0,79m?, pow.1m?-10szt/14,81m?, pow.2m?-16szt/43,78m?, łukowe pow. 2m?-0,00m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 7 397,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt siedem złotych), w terminie do dnia 16.04.2015 r. do godziny 09.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach