Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg
- Adres: 76-010 Polanów, Gradowe Wzgórze 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3161761 , fax. 94 3161761
- Data zamieszczenia: 2016-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
Gradowe Wzgórze 7 7
76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3161761, fax. 94 3161761
REGON: 33039114300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeao.polanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie z przystosowaniem do przepisów przeciwpożarowych ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie remontu budynku przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie z przystosowaniem do przepisów przeciwpożarowych Etap II obejmujący wykonanie następujących robót: 1)Wykonanie instalacji sygnalizacyjnej alarmu pożaru SSP oraz oddymiania klatki schodowej wg załączonego projektu budowlano wykonawczego stanowiącego integralną część do niniejszej specyfikacji nr.1 i przedmiaru 1A 2)Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej na I piętrze przedszkola oraz na poddaszu przedszkola według dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr2 wraz z powiązaniem instalacji wewnętrznej parteru i II piętra ( wykonanych wcześniej) oraz naprawą tynków po bruzdach i malowaniem śladów po wykonanej wymianie instalacji elektrycznej stanowiące integralną część do niniejszej Specyfikacji oraz przedmiaru 2A 3)Wykonanie obudowy wentylacji wywiewnej na poddaszu przedszkola płytami kartonowo - gipsowymi ognioochronnymi w klasie odporności EI-120 według załączonego przedmiaru stanowiącego integralną część SIWZ nr. 3A ( brak dokumentacji) 4)Wykonanie obudowy sufitów klatki schodowej na poddaszu płytami kartonowo- gipsowymi ognioochronnymi w klasie odporności ogniowej EI- 120 według przedmiaru stanowiącego integralną cześć SIWZ nr. 4A - brak dokumentacji 5)Montaż okna odymiającego w części klatki schodowej na poddaszu związane z przebudową lukarny i części pokrycia dachowego - rozmiary okna dymowego podano w dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji sygnalizacyjnej alarmu pożaru wg. Przedmiaru stanowiącego integralną część do niniejszej specyfikacji 5A 6)Dodatkowe uwagi do przedmiotu zamówienia: Wykonawca planując złożenie oferty musi wziąć pod uwagę specyfikę, miejsce wykonywanych prac, normalnie funkcjonujące przedszkole na około 150 dzieci (otwarte od poniedziałku do piątku do godziny 16.00). Niektóre prace uciążliwe dla funkcjonowania przedszkola można będzie wykonywać tylko popołudniami i w dni wolne od zajęć a szczegółowy harmonogram prac należy ustalić z Dyrektor Przedszkola Panią Elżbietą Sekułą - Przedszkole w miesiącu lipcu będzie miało przerwę wakacyjną). Elementem składowym przedmiotu zamówienia są także koszty związane ze zużyciem wody, energii elektrycznej, ubezpieczenia robót budowlanych, zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac, odszkodowania za szkody powstałe podczas trwania robót, uporządkowanie budynku po wykonaniu prac budowlanych, przeszkolenia personelu. Dodatkowe ustalenia do umowy i rozliczeń finansowych: Wykonawcy biorący udział w przetargu określą w formularzu ofertowym wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w przedmiocie zamówienia opisanych niniejszą specyfikacją. Na etapie składania ofert nie będzie wymagane załączenie do oferty szczegółowego kosztorysu ofertowego, nie mniej po wyborze oferenta i podpisaniu umowy będzie wymagany szczegółowy kosztorys jako obowiązkowy załącznik do umowy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym będą dokonane jednorazowo po zakończeniu, odebraniu całości robót bezusterkowo oraz przedstawieniu kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem ewentualnych robót zaniechanych, zamiennych lub dodatkowych w cenach ryczałtowych kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zeao.polanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie z przystosowaniem do przepisów przeciwpożarowych ETAP II.
Dodano: 2016-07-04 - Remont budynku przedszkola przy ul. Dworcowej 12 w Polanowie z przystosowaniem do przepisów przeciwpożarowych ETAP II
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Dodano: 2016-04-05 - Remont budynku przedszkola z przystosowaniem do przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2016-02-05 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2015-08-04 - Wymiana stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Dodano: 2015-03-31 - Wymiana drzwi i okien, naprawa tynków, malowanie pomieszczeń w budynku nr 24 w Jednostce Wojskowej 3937 w Mrzeżynie
Dodano: 2014-08-08 - Wymiana drzwi i okien, naprawa tynków, malowanie pomieszczeń w budynku nr 24 w Jednostce Wojskowej 3937 w Mrzeżynie
Dodano: 2014-06-04 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Dodano: 2014-03-11 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2013-08-30