Przetargi.pl
Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej Gminno - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Gminno - Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej Gminno - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Gminno - Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Modernizacja kotłowni gazowej o mocy 50 kW wraz z armaturą i osprzętem, instalacji centralnego ogrzewania oraz istniejącej instalacji gazu ziemnego dla potrzeb kotłowni gazowej w budynku Gminno-Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolkowie przy ul. Kolejowej 10 (dz. ewid. 148, obręb 2 Bolków); 2. Modernizacja kotłowni gazowej o mocy 65 kW wraz z armaturą i osprzętem, zlokalizowanej w budynku Gminno-Miejskiego Zakładu Mieszkaniowego i Gospodarki Komunalnej w Bolkowie przy ul. Kolejowej 5 (dz. ewid. 172, obręb 2 Bolków). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a. demontaż instalacji i urządzeń w istniejących kotłowniach, b. demontaż istniejącej instalacji c.o. w budynku GMOPS, c. wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych, d. wykonanie instalacji wody zimnej w kotłowniach, e. wykonanie kanalizacji sanitarnych w kotłowniach, f. wykonanie instalacji c.o. w budynku GMOPS, g. wykonanie wentylacji nawiewnych oraz wywiewnych w kotłowniach, h. wykonanie instalacji odprowadzenia spalin dla kotłów, i. wykonanie fundamentu pod kocioł, j. montaż niskotemperaturowego kotła jednofunkcyjnego, kondensacyjnego firmy Immergas, typ Victrix 50 o mocy 50 kW, lub równoważnego wraz z armaturą i osprzętem w budynku GMOPS, k. montaż jednofunkcyjnego, kondensacyjnego kotła gazowego typu Vitocrossal 200 firmy Viessmann o mocy 65 kW, lub równoważnego wraz z armaturą i osprzętem w budynku GMZBGKiM, l. roboty budowlano-adaptacyjne w pomieszczeniach kotłowni (m. in.: wykonanie warstwy wyrównawczej posadzek, zbicie i zagruntowanie tynków, pomalowanie ścian i sufitów kotłowni, ułożenie płytek antypoślizgowych, wymiana i modernizacja okien, montaż drzwi zwykłych i p.poż.) m. wykonanie systemów zabezpieczających wraz z sygnalizatorami akustycznymi i optycznymi dla instalacji gazowej, n. wyposażenie kotłowni w tabliczki informacyjne oraz instrukcje obsługi, o. wymagane badania, próby i odbiory dla instalacji c.o., kotłowni i instalacji towarzyszących m. in. UDT. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie: a. Plan BiOZ sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy (jeśli inwestycja wymaga sporządzenie takiego opracowania). b. Dokumentację powykonawczą - Wykonawca przygotuje oraz złoży 3 egzemplarze w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. c. zestawienie wbudowanych urządzeń i armatury oraz schematu technologicznego powykonawczego dla kotłowni. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a. projekty budowlane, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c. przedmiar. 5. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 8. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać m. in. warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041 ze zm.). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej, określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard, należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 9. Adres inwestycji: a. Gminno-Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolkowie, ul. Kolejowa 10. b. Gminno-Miejski Zakład Mieszkaniowy i Gospodarki Komunalnej w Bolkowie, ul. Kolejowa 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 04 marca 2013 roku do godziny 10:00. Wadium w formie gwarancji winno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać między innymi następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zapis: nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego Zwrot bądź utrata wadium nastąpi zgodnie z ustawą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach