Przetargi.pl
Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, , fax. -
    REGON: 32199700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18”. W ramach niniejszego postępowania przewidziano do wymiany stolarkę okienną: 3 szt. okien skrzynkowych z drewna iglastego w sali rozpraw nr 316 (z zachowaniem oryginalnego systemu okuć). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają Załączniki nr 1, 1A, 1B, 8 do SIWZ stanowiące integralną część SIWZ. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności: a) Prace przygotowawcze: • zabezpieczenie frontu robót (m.in. zabezpieczenie podłóg i ścian przed zabrudzeniem i uszkodzeniem), • wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej, • demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany, • wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany, • demontaż parapetów zewnętrznych, • demontaż parapetów wewnętrznych (przeznaczonych do renowacji). b) Roboty podstawowe: • wymiana okien drewnianych z zachowaniem typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć, • wykonanie nowych okuć na wzór istniejących z wytrzymałością dla skrzydeł szklonych pakietem szyb zespolonych, • renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją, • montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej, • renowacja drewnianych parapetów wewnętrznych i ich ponowny montaż. c) Roboty towarzyszące: • odpowiednie zabezpieczenie otworów okiennych po demontażu okien, • prace murarskie związane z odtworzeniem uszkodzonych w czasie prac ościeży okiennych. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. W związku z tym należy przewidzieć możliwość prowadzenia robót (w szczególności montażowych i demontażowych) poza godzinami urzędowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 16 czerwca 2020 r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP/3/2020/OIR/PN” oraz ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wadium. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w artykule 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia w przypadku składania oferty w formie elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty. 9. w przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP oryginał gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji wadialnej powinno jednoznacznie wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszystkie podmioty muszą zostać wskazane w dokumencie gwarancji). 11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. Odrzucone zostaną oferty zabezpieczone wadium niezgodnie z ust. 9 powyżej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ciągłości zabezpieczenia oferty wadium przez cały okres związania ofertą. W przypadku braku ciągłości zabezpieczenia oferty wadium – ryzyko z tym związane obciąża Wykonawcę. 13. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY". b) pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika lub w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, c) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3A, d) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3B, e) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, f) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku gdy Wykonawca bazuje na zasobach udostępnionych przez podmiot trzeci, zgodnie z przepisem art. 22a ust. 1 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach