Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 przy ul. A. Bożka 21 w Bytomiu, obejmująca w szczególności: 1) Wymianę stolarki zewnątrznej; 2) Naprawy elewacji; 3) Wyburzenie tarasu przylegającego do budynku basenu; 4) Docieplenie elewacji i stropów; 5) Wymianę pokrycia dachów i daszków; 6) Wymianę orynnowania; 7) Wymianę instalacji odgromowej; 8) Modernizację instalacji C.O.; 9) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej na ww. budynku. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnym budynku, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku, w szczególności wg zasad opisanych w Istotnych postanowieniach umownych. 2. Celem zadania jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku szkoły, poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na energię budynku oraz poprawę stanu środowiska naturalnego, w tym zmniejszenie niskiej emisji. W wyniki realizacji zadania mają zostać uzyskane, wykazane w audycie energetycznym efekty ekologiczne: - Powierzchnia użytkowa budynków poddanych termomodernizacji 4687,00 m2, -Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych 111,26551 tony równoważnika CO2, - Liczba zmodernizowanych energetycznie budynków 1 szt., - Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej 1313,98 GJ, -Zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu 1314,88 GJ/rok, - Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej 474818,00 kWh/rok, - Stopień redukcji PM 10 0,47236 tony/rok. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do siwz: 1) Dokumentacja techniczna 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 3) Przedmiary robót 4) Audyt energetyczny 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają Istotne postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, dekarskie, instalacyjne, montażowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta: 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Termomodernizacja SPS nr 2 w Bytomiu – wadium” UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot należy wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty 2) oświadczenia wstępnie potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia zasobów np. pisemne zobowiązanie 2. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2021-11-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej w Katowicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/34/EK
Dodano: 2020-06-04 - Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w sali rozpraw nr 316 w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2020-05-29 - Remont fragmentu elewacji budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/19/27/TB.
Dodano: 2019-07-15 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Czerwionce-Leszczynach – Szkoła Podstawowa Nr 3, Gr 3
Dodano: 2018-10-25 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej (Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kopalni)
Dodano: 2018-06-19 - Wykonanie zabudowy meblowej sali egzaminacyjnej oraz katedry i mównicy sali audytoryjnej w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziale w Gliwicach
Dodano: 2017-08-02 - Wymiana okien na nowe PCV. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/50/EO
Dodano: 2016-11-02