Przetargi.pl
WYMIANA Z DOSTAWĄ 3 DŹWIGÓW WRAZ Z ROBOTAMI BUDOWLANYMI W BUDYNKU NR 3/9 DOM ASYSTENTA

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA Z DOSTAWĄ 3 DŹWIGÓW WRAZ Z ROBOTAMI BUDOWLANYMI W BUDYNKU NR 3/9 DOM ASYSTENTA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 3 szt. wewnętrznych wind: osobowej, osobowo-towarowej, osobowej z jazdą p.poż., wraz z robotami budowlanymi w budynku nr 3/9 Dom Asystenta. Dźwigi muszą spełniać wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. z dnia 30 grudnia 2005 r.). Ostateczny odbiór dźwigu przez Zamawiającego nastąpi po odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego stwierdzającym w formie decyzji, że winda jest dopuszczona do eksploatacji. Zakres robót: - Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji modernizacji z WDT i Zamawiającym oraz sporządzenie dokumentacji odbiorowej. - Demontaż istniejących kabin. - Wymiana istniejących tablic sterowniczych na fabrycznie nowe, dostosowane do wymienionych dźwigów z zespołami napędowymi o prędkościach sterowanych falownikami. - Montaż kabin; - Montaż systemu wentylacji w kabinach. - Wykonanie wentylacji nawiewu do szybu windowego wg. PBW Technicznego Zabezpieczenia Przeciwpożarowego Domu Asystenta wg. projektu PPWITiI TECCOM Sp. z o.o. opracowanego w 01.2006r. -Wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacją dźwigów w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu pierwotnego (ujęte w przedmiarze). Wykonawca będzie prowadził konserwację dźwigów w okresie gwarancji i rękojmi co najmniej 3 lata. Szczegółowy zakres robót i opis urządzeń zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego wskazanych w umowie, w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót występujących w zamówieniu. Roboty powyższe winny wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć. 4) Konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych musi być opisana w protokole konieczności robót. 5) Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych stosownie do art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; 6) Roboty dodatkowe mogą być wykonane po zawarciu umowy na ich wykonanie, które będzie poprzedzone negocjacjami Zamawiającego z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia ww. warunków: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, należy składać Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. Powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem o wartości 900.000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3A do SIWZ. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ przedmiary robót, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach