Przetargi.pl
Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Jachowicza 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2625271 , fax. 24 2625660
  • Data zamieszczenia: 2016-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    ul. Jachowicza 1 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 2625271, fax. 24 2625660
    REGON: 00001775600388
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż dźwigu osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana jednego dźwigu osobowego dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Zakres prac obejmuje: 1.Demontaż istniejącego dźwigu wraz z osprzętem, który Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji (na koszt Wykonawcy). 2. Dostawa i montaż jednego nowego dźwigu w miejsce dźwigu zdemontowanego wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych, 3.Uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającego na eksploatację dźwigu (UDT), 4.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów odbiorowych oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi dźwigu (m.in. w zakresie awaryjnego uwalniania osób z kabiny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, parametry, wymagania techniczne dźwigu oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku Nr 6 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załączniku Nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót, który ma jedynie charakter informacyjny i nie jest obligatoryjny dla Wykonawcy. Może być traktowany tylko pomocniczo do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że Wykonawca dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampubl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach