Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2

Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Kostrzyńska 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-618177142,504008608, 8177409 , fax. 0-61 8177142
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
    ul. Kostrzyńska 23 23
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-618177142,504008608, 8177409, fax. 0-61 8177142
    REGON: 63452178000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.szkola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Pobiedziskach budynek nr 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wszystkie okna montowane w pomieszczeniach szkolnych muszą posiadać współczynnik przenikalności szyby, co najmniej U=0,7 W/m2/K . 2.2. Okna muszą być zbudowane z profili PCV wzmacnianych, minimum pięciokomorowych w kolorze białym. Okna muszą być wyposażone w system okuć dający możliwość: otwierania, zamykania, uchylanie okna oraz mikrowentylacji. 2.3. Montaż parapetu komorowego wewnętrznego PCV białego 2.4. Uszczelki zastosowane w oknach muszą gwarantować trwałość i funkcjonalność. 2.5. Na wykonane roboty i montowane okna wykonawca udzieli minimum dziesięcioletniej gwarancji oraz dostarczy stosowne atesty i dopuszczenia. 2.6. Wygląd okna, musi odwzorowywać obecnie istniejące okno. 2.7. Do zakresu wykonanych robót wchodzi: a) Ostrożne wykucie z murów podokienników, starych okien i krat okiennych. Odniesienie i założeniem na wskazane miejsce. b) Osadzenie okien i podokienników z obróbką. Wyszczególnienie robót: - Montaż ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem. - Montaż parapetów wewnętrznych wystających 4 cm za lico ściany. - Zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją. - Wykonanie i uzupełnienie uszkodzonych tynku od wewnątrz i na zewnątrz. - Oczyszczenie powierzchni stolarki okiennej po jej montażu i pomieszczenia. 2.8. Okna i użyte materiały muszą być wykonane i zamontować z obowiązującymi normami, przepisami techniczno budowlanymi w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 2.9. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny a) być nowe i nie używane b) być materiałem gatunkowym aktualnie produkowanym z okapnikiem zewnętrznym zapobiegającym dostawaniu się wody w szczelinę między oknem a zewnętrznym istniejącym parapetem ceglanym 3. Wymiana stolarki okiennej będzie dokonywana podczas roku szkolnego w wyniku czego należy przygotować harmonogram kolejności wykonywanych prac w porozumieniu z Dyrekcją Zespołu Szkół w Pobiedziskach. 4. Pomiary okien zostały dokonane wewnątrz budynku. Przedmiar robót ma charakter poglądowy, wykonawca w celu oszacowania wartości zamówienia przed złożeniem oferty powinien dokonać własnych pomiarów okien, parapetów w celu weryfikacji przedmiaru. 5. W celu umówienia spotkania na dokonanie pomiarów należy kontaktować się z Piotrem Teraźniewskim , nr tel. 504008608
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach określonych w art. 45 ust. 6 z wyłączeniem formy pieniężnej należy oryginał dostarczyć do sekretariatu w terminie wyznaczonym do składania ofert, natomiast kopię należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 95 9044 0001 0010 0000 3955 0005 z dopiskiem Nazwy zadania. 6. Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym: a. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; b. w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali zgodnie z CPV 45.421125-6 robotę w zakresie instalowanie okien z tworzyw sztucznych o wartość stanowiącej co najmniej 30000,00 zł; e. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty. 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) na wykonane roboty udzieli zamawiającemu rękojmi na okres 24 miesięcy. 4) udzielą zamawiającemu minimum 10 letniej gwarancji na wykonane zamówienie; 5) wnieśli wadium 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robota których przedmiotem były roboty w zakresie wymiany okien o wartość każdej z wykazanych robót stanowiącej co najmniej 30000,00 zł; wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) potwierdzających, że osoby posiadające wymagane przez zamawiającego uprawnienia budowlane przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa z określonym w nich terminem ważności, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) ksero polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty (po rozstrzygnięciu oryginał do wglądu). 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji) zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania. - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi i-lub gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), 3) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 4 do Specyfikacji), 4) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) sporządzone - w oparciu o poglądowy przedmiary robót (załącznik nr 5) - kosztorysy ofertowe (załącznik nr 6), zestawienie poglądowe (załącznik nr 7) 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. Zamawiający żąda aby oświadczenia składane przez Wykonawcę były podpisane przez niego lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.szkola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach