Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Szczuczyńska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921559 , fax. 061 2921559
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
ul. Szczuczyńska 3 3
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921559, fax. 061 2921559
REGON: 00010007800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku głównego Zespołu Szkół nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana okien drewnianych na PCV łącznie 30 sztuk, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, 6) spełniają wymagania określone Ustawą oraz SIWZ. 2. Z postępowania o udzielanie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art.24 Ustawy. 3. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art.89 Ustawy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z art.93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (wymienionych poniżej a także w SIWZ) sprawdzając kompletność oraz jakość złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na oferte składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełnione załączniki: a) formularz ofertowy- załącznik nr 1 b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 c) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat tożsamych robót - załącznik nr 4 2) Kosztorys ofertowy 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej II. Wypełnione dokumenty mogą być złożone w formie orginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisywania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres (długość) gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr2-szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien i wymiana drzwi w budynkach nr 4, 7, 27 w Jednostce Wojskowej 3918 Jarocin.
Dodano: 2013-04-30 - Wymiana okien Filia Biblioteki w Chodziezy
Dodano: 2011-10-19 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym - ETAP III
Dodano: 2011-08-18 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym.
Dodano: 2011-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym.
Dodano: 2011-06-13 - Częściowa wymiana okien wraz z pracami towarzyszącymi w Przedszkolu im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie
Dodano: 2010-06-09 - Wymiana stolarki okiennej w szkołach i przedszkolach
Dodano: 2010-05-18 - Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Nieparcie
Dodano: 2010-05-14 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2
Dodano: 2009-09-23 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka oraz w świetlicy wiejskiej w Dłoni
Dodano: 2009-05-20