Przetargi.pl
Modernizacja budynku głównego Zespołu Szkół nr 2

Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Szczuczyńska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921559 , fax. 061 2921559
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
    ul. Szczuczyńska 3 3
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921559, fax. 061 2921559
    REGON: 00010007800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku głównego Zespołu Szkół nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana okien drewnianych na PCV łącznie 30 sztuk, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, 6) spełniają wymagania określone Ustawą oraz SIWZ. 2. Z postępowania o udzielanie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art.24 Ustawy. 3. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art.89 Ustawy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z art.93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (wymienionych poniżej a także w SIWZ) sprawdzając kompletność oraz jakość złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na oferte składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełnione załączniki: a) formularz ofertowy- załącznik nr 1 b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 c) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat tożsamych robót - załącznik nr 4 2) Kosztorys ofertowy 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej II. Wypełnione dokumenty mogą być złożone w formie orginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisywania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres (długość) gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr2-szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach