Gmina Miejska Górka ogłasza przetarg
- Adres: 63-910 Miejska Górka, Rynek 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-65 5474507 , fax. 0-65 5474421
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górka
Rynek 33 33
63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie
tel. 0-65 5474507, fax. 0-65 5474421
REGON: 41105077000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka oraz w świetlicy wiejskiej w Dłoni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- demontaż starych okien drewnianych - montaż okien PCV -obróbka budowlana po zamontowaniu okien - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia, 2) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał roboty budowlane - odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w nie więcej niż 4 zamówieniach udokumentuje wykonanie robót, o których wyżej mowa o łącznej wartości 150.000 PLN. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku do SIWZ -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia) - warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące zasad gwarancji - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek ten zosta-nie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w nie więcej niż 4 zamówieniach udokumentuje wykonanie robót, o których wyżej mowa o łącznej wartości 150.000 PLN - zaparafowany projekt Umowy, która będzie obowiązywała po zakończeniu procedury - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca bądź ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien i wymiana drzwi w budynkach nr 4, 7, 27 w Jednostce Wojskowej 3918 Jarocin.
Dodano: 2013-04-30 - Wymiana okien Filia Biblioteki w Chodziezy
Dodano: 2011-10-19 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym - ETAP III
Dodano: 2011-08-18 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym.
Dodano: 2011-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkolnym.
Dodano: 2011-06-13 - Częściowa wymiana okien wraz z pracami towarzyszącymi w Przedszkolu im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie
Dodano: 2010-06-09 - Wymiana stolarki okiennej w szkołach i przedszkolach
Dodano: 2010-05-18 - Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Nieparcie
Dodano: 2010-05-14 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM BUDYNEK NR 2
Dodano: 2009-09-23 - Modernizacja budynku głównego Zespołu Szkół nr 2
Dodano: 2009-06-04