Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja chodnika na odcinku ul. Zamkowa - Armii Krajowej - Śremska (do bloków SKR) w Kórniku etap II-3

Urząd Miejski w Kórniku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8170411
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kórniku
    Plac Niepodległości 1 1
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8170411
    REGON: 52956800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kornik@kornik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja chodnika na odcinku ul. Zamkowa - Armii Krajowej - Śremska (do bloków SKR) w Kórniku etap II-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja chodnika na odcinku ul. Zamkowa - Armii Krajowej - Śremska (do bloków SKR) w Kórniku etap II-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót związanych z zakresem przedmiotu zamówienia), w tym co najmniej jedna wykonana dla Jednostek Samorządu Terytorialnego lub Zarządów Dróg. b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej inżynierów budownictwa (wymagane kserokopie uprawnień ), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie projektu wykonawczego i załączonego przedmiaru robót, e) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, f) dane na temat kierownika budowy wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi przynależność do izby zawodowej inżynierów budownictwa, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym jedna wykonana dla Jednostek Samorządu Terytorialnego lub Zarządów Dróg) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h) podpisany i wypełniony przez upoważnionego przedstawiciela(i) oferenta(ów) wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach