Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej przy ul. Kolejowej 7 a, w Żernikach Wrocławskich, gmina Święta Katarzyna.

Urząd Gminy Święta Katarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3116256 wew 114 , fax. 071 3114370
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Święta Katarzyna
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3116256 wew 114, fax. 071 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej przy ul. Kolejowej 7 a, w Żernikach Wrocławskich, gmina Święta Katarzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: demontaż starej stolarki okiennej, utylizacja i transport na miejsce utylizacji, montaż nowej stolarki okiennej, parapety wewnętrzne, parapety zewnętrzne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: posiadają wymagane uprawnienia, byli wykonawcą w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawcą co najmniej dwóch robót w zakresie wymiany okien w budynkach użyteczności publicznej, do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, 4. zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winna być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stron konsorcjum w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 6.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizację zadania inwestycyjnego i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. ważniejszych realizacji tożsamych do przedmiotu przetargu a zrealizowanych przez firmę w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami innych zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy udokumentować co najmniej dwie roboty, w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach użyteczności publicznej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Podwykonawca zgodnie z ustawą nie jest wykonawcą - przedłożone referencje podwykonawcy nie zapewnią spełnienia powyższego warunku, 9. oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, 10. oświadczenie spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 11. oświadczenie, że do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, 12. wypełniony harmonogram, 13.zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach