Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg
- Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Marcinkowskiego 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7472021 , fax. 095 7473153
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
ul. Marcinkowskiego 2 2
74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7472021, fax. 095 7473153
REGON: 21046718400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w części B i C budynku przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej związana z przebudową ze zmianą użytkowania budynku byłej bursy szkolnej na obiekt użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Północnej 15 w Myśliborzu - I etap obejmujący część B i C budynku. 180x150 - 27 szt. 90x50 - 14 szt. 180x60 - 2 szt. 85x60 - 5 szt. 180x80 - 4 szt. 200x280 - 4 szt. 270x60 - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Warunki szczegółowe posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia - należy wykazać, że jako główny wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym charakterze (wymiana stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 44 tejże ustawy, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymianę stolarki okiennej o powierzchni 465,58 m2
Dodano: 2016-05-18 - WYMIANA NAŚWIETLI I MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU NR 83 5013 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2016-01-20 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV I RENOWACJA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 24 5013 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2016-01-14 - Wymiana okien w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Szczecinie
Dodano: 2014-08-13 - Wymiana stolarki okiennej o powierzchni 622,81 m2 w budynkach komunalnych należących do zasobu Miasta-Gminy Stargard szczeciński
Dodano: 2014-06-02 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych zasobach mieszkaniowych Gminy Złocieniec zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Złocieńcu
Dodano: 2014-06-02 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV W BUDYNKACH NR 2 i 14 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3937 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2013-10-11 - Remont budynku Nr 7/4370 kuchni - stołówki
Dodano: 2013-10-09 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 158,78 m2 okien.
Dodano: 2013-06-21 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 158,78 m2 okien
Dodano: 2013-06-03