Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
- Data zamieszczenia: 2015-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
ul. Grudziądzka 30 30
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
REGON: 17074776700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Kwidzyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Kwidzyn mieszczącym się przy ul. Grudziądzkiej 30 w Kwidzynie. Budynek wpisany jest do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków. Zakres prac obejmuje w szczególności: - wymianę stolarki okiennej - 113 szt. - odświeżenie glifów zewnętrznych, - wymiana parapetów, - odnowienie krat zewnętrznych jedynie w piwnicy (nie należy wyceniać odnowienia krat na parterze i pomiędzy parterem a I piętrem na klatkach schodowych, kraty te jedynie do demontażu) - roboty wykończeniowe Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń (np. szpachlowanie, gipsowanie, malowanie w miejscu przeprowadzonych prac) oraz do umycia zamontowanych okien. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku. Zamawiający informuje, iż obiekt na którym wykonywane będą prace jest wpisany do rejestru zabytków i tym samym Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w obiekcie przez osoby posiadające stosowne uprawnienia konserwatorskie. Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram realizacji prac. Uwaga: Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane należy rozpocząć nie wcześniej niż od 04.05.2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl, zakładka Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/31/2016/AEZ/ Remont stolarki okiennej w Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19 - ETAP I
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót remontowych zewnętrznej części budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 61
Dodano: 2016-02-22 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KOMPLEKSACH 4033, 4831 i 4635
Dodano: 2015-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Chwarznieńskiej i Słonecznej oraz ul. Świętojańskiej 139, 139A w Gdyni
Dodano: 2015-08-14 - Remont elewacji budynku Gimnazjum w Liczu - etap I: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-08-11 - I część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Witomino polegające na wymianie stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej. II część zamówienia: roboty budowlane w budynku nr 161 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia Babie Doły polegające na remoncie posadzek.
Dodano: 2015-08-06 - Naprawa stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 Malbork na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim oraz na kompleksie przy ulicy 17 Marca 20 w Malborku
Dodano: 2015-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Rynek 6, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Dworcowej 5, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Miodowej 10, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. 8 Marca 47
Dodano: 2015-07-09 - Renowacja konserwatorska i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30
Dodano: 2015-06-26