Przetargi.pl
Usługa agrotechniczna - polegająca na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu i usunięciu wykoszonej masy roślinnej z terenu lotniska

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa agrotechniczna - polegająca na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu i usunięciu wykoszonej masy roślinnej z terenu lotniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwa) odrębne zadania, których przedmiotem jest odpowiednio Zadanie nr 1 Usługa agrotechniczna - polegająca na 3- krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska Malbork w Królewie Malborskim, K-6010, Jednostka Wojskowa 1128 Malbork. Czynności wchodzące w skład usługi Wykoszenie, zebranie oraz usunięcie masy roślinnej z terenu lotniska, Areał objęty usługą - 223,65 ha, Krotność powtarzania usługi 3 - krotnie, Wysokość koszenia nie niższa niż 5 cm, Wysokość koszenia nie wyższa niż 10 cm, Po skoszeniu nie wolno dopuścić do przetrzymywania skoszonej trawy w zwałach i pryzmach podczas deszczowej pogody, Na terenach bezpośrednio przylegających do drogi startowej i dróg kołowania należy wykoszoną trawę odsunąć na odległość minimum 50 m od tych dróg, Każde rozpoczęcie prac musi być wcześniej uzgodnione z koordynatorem chor. Arkadiuszem Gierszewskim (tel. kom. 661 172 844) z Kompanii Obsługi Lotnisk ze względu na utrudnienia związane ze szkoleniem lotniczym, Po podpisaniu umowy na wykonanie prac należy zwrócić się pisemnie do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128, fax 261 536 275 podając - imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora kierowcy, - rodzaj pojazdu urządzenia oraz numer rejestracyjny w celu wydania przepustek upoważniających do wjazdu na teren lotniska. Zaopatrzyć kierowców - operatorów w środki łączności telefonicznej, numery podać koordynatorowi z KOL, Poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach, Składowanie zabranej masy roślinnej w miejscach uzgodnionych z koordynatorem KOL, Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone (w terminie uzgodnionym z Wykonawcą) przez pracownika Infrastruktury Jednostki Wojskowej 1128 szkolenie z zasad poruszania się po terenie lotniska (FOD), które należy bezwzględnie przestrzegać. Istnieje możliwość (po uprzednim pisemnym uzgodnieniu przez Strony) prowadzenia prac w wydłużonym dniu pracy jak i w soboty, niedziele oraz inne dni świąteczne. Osoba do kontaktu Henryk Chrzanowski, Sekcja Infrastruktury Lotniskowej Jednostki Wojskowej 1128 tel 261 536 717 lub 693 662 108. Zadanie nr 2 Usługa agrotechniczna - polegająca na 3 - krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska w Pruszczu Gdańskim, K-6034, Jednostka Wojskowa 1300 Pruszcz Gdański. Czynności wchodzące w skład usługi Wykoszenie, zebranie oraz usunięcie masy roślinnej z terenu lotniska, Areał objęty usługą - 103 ha, Krotność powtarzania usługi 3 - krotnie, Wysokość koszenia nie niższa niż 5 cm, Wysokość koszenia nie wyższa niż 10 cm, Po wykoszeniu trawa nie może przebywać dłużej niż 14 dni na wykoszonych nawierzchniach, W związku ze specyfiką lotniska, każde wejście ze sprzętem musi być wcześniej uzgodnione z przedstawicielem Jednostki Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański, który jest wykazany w umowie. Poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach, Składowanie zabranej masy roślinnej w miejscach uzgodnionych z wykazanym w umowie przedstawicielem Jednostki Wojskowej 1300, Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone (w terminie uzgodnionym z Wykonawcą) szkolenie z zasad poruszania się po terenie lotniska, które należy bezwzględnie przestrzegać. Po podpisaniu umowy na wykonanie prac należy zwrócić się pisemnie do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1300, fax 682 44 77 podając imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora kierowcy, rodzaj pojazdu urządzenia oraz numer rejestracyjny w celu wydania przepustek upoważniających do wjazdu na teren lotniska. Istnieje możliwość (po uprzednim pisemnym uzgodnieniu przez Strony) prowadzenia prac wydłużonym dniu pracy jak i w soboty, niedziele oraz inne dni świąteczne. Osoba do kontaktu Jerzy Mrozik, Sekcja Obsługi Infrastruktury tel. 693 302 484. Warunki wykonania usługi Szczególne warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Dotyczy wszystkich Części Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z art. 36 pkt. 2 ppkt.10 Ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ Formularz ofertowy . Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. Brak informacji, o której mowa jak wyżej będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja przez Wykonawcę we własnym zakresie. Do podwykonawstwa uregulowanego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajduje zastosowanie art. 647 Kc. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca robót wraz z odpowiedzialnością materialną. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Przeliczenia waluty W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http www.nbp.pl home.aspx?f= Kursy kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http www.nbp.pl home.aspx?c=ascx archa.ascx WIZJA LOKALNA. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 17.03.2015r. o godz. 10 00 - MALBORK 18.03.2015r. o godz. 10 00 - PRUSZCZ GDAŃSKI Miejsce spotkania Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1128, ulica 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1300 Ulica Powstańców Warszawy 28B 83 - 00 Pruszcz Gdański W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie, którymi są p. Henrykiem CHRZANOWSKIM tel. 261 536 717 - JW 1128 Malbork p. Jerzym MROZIKIEM tel. 693 302 484 - JW 1300 Pruszcz Gdański Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących niepełny przedmiot zamówienia poszczególnych Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części lub na dowolną część. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 771000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach